ferme gt2
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk BerichtenDe uwe ter vervanging van je peugeot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWat zijn de aandachtspunten bij de aankoop van een oude Boxter 986 zoals deze?
http://www.2dehands.be/autos/autos/p...orsche&start=0MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenEr is een reden dat ze die 2.5 maar 2 jaar hebben gemaakt.
Veel problemen mee, was het eerste expiriment met watergekoelde 6H motor. Ben wel eens benieuwd naar de historiek van dat beestje, gezien de km stand.
Bijkomende tip: je kan het in meeste gevallen nog voorkomen door regelmatige het oliepijl te bekijken en het is eveneens te herkennen aan miniscuul kleine ijzer partiekels in je oliefilter. Moest het toevallig toch voorkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWat zijn de aandachtspunten bij de aankoop van een oude Boxter 986 zoals deze?
http://www.2dehands.be/autos/autos/p...orsche&start=0Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guido911 Bekijk BerichtenBelange niet. Mits deze een deftige onderhoudshistoriek heeft en een inspectie heeft ondergaan (kan je bij de aankoop eventueel zelf doen) hoef je je geen zorgen te maken. Het is een zeer leuke kleine wagen. Met de blokken zelf is niets aan de hand. Enige probleem waarmee ze wat bekend staan is door de IMS (klein procent van de volledige productie). Als die faalt draait heel je blok in de soep. Kijk dus zeker op de plaats waar de shaft zit (overgang transmissie naar blok) dat hij daar goed droog staat. Twijfel je of slaap je er niet van? Verander deze Intermediate shaft dan met de stevigere versie (LNE Retrofit) op het moment dat je koppeling aan vervanging toe is. Kan perfect samen op het zelfde moment gedaan worden.
Bijkomende tip: je kan het in meeste gevallen nog voorkomen door regelmatige het oliepijl te bekijken en het is eveneens te herkennen aan miniscuul kleine ijzer partiekels in je oliefilter. Moest het toevallig toch voorkomen.
Poreuze blokken zijn een specifiek 2.5 probleem bijvoorbeeld.
Hou er ook rekening mee dat dit een hoogtoerige en relatief koppelarme motor is .MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Het is precies de lichte motor die me aanspreekt omwille van fiscale redenen maar bovendien zie ik geen of amper 2.7's te koop staan van deze leeftijd (en de daarmee gepaarde lagere prijs).
Het zou een auto zijn om heel weinig km's per jaar mee te gaan rijden (2500 bv.)
Als de wagen een onderhoudsboekje heeft houden ze dan die IMS niet in de gaten?
Is de prijs van het geposte zoekertje oké of eerder te laag?
Comment
-
Prijs lijkt me correct, zonder meer.
De 2.7 is er gekomen in de loop van '99
Een 2.5 of een 2.7 gaat nu niet veel verschil meer uitmaken qua taksen.
Ik weet niet of je een RHD overweegt want in die prijsklasse en in dat segment heb je in de UK veel meer waar voor je geld.
Voor 8000-9000 GBP heb je al een face-lift 986 met betere afwerking, variocam plus en vaste achterruitMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
-
Prijs is best ok, wel iets lager dan gemiddeld. Er zijn er veel dat nog rond de 12 a 13 hangen met ongeveer dezelfde km-stand.
Bij mijn weten heeft Porsche het probleem altijd ontkent.
Je kan het moeilijk in de gaten houden buiten regelmatig de oliefilter te bekijken tijdens onderhoud. Maar nog eens, dit is niet het geval bij elke boxster natuurlijk (of M96 zoals KdF vermelde. Zelfs de 997.1 was er ook nog niet 100% aan genezen). Het gaat om een klein percentage die met dat probleem te kampen heeft gehad. Ook is alles wat opgeblazen met de komst van het internet. Je moet maar eens op google surfen ivm met IMS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenik hoop dat je niet met die plaat in België hebt gereden
Comment
Comment