Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
    Helemaal correct behalve wat dat zoeken betreft. De vervanger is vandaag gekocht en was de reden van verkoop van de vorige. Stond me meer aan.

zie er super uit , mooie combinatie buiten/binnen kleuren ;-)

Comment

• Damn

Comment

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• ^knappe foto.

Comment

• Zeer knappe foto.

Comment

• en toch zou mijn voorkeur gaan naar een 997 GT3 RS MK1 ipv de hierbovengetoonde MK2
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Comment

• http://ferdinandmagazine.com/another-new-porsche-pajun-hatchback

Spätestens 2017 will Porsche seine sechste Baureihe vorstellen. Unter dem Decknamen Pajun entsteht der kleine Bruder des Panamera – der auch als Kombi kommt.

Benieuwd.. de Porsche "Pajun?!"
                  Hun aantal verschillende modellen begin wel iets te hoog op te lopen hoor.

Comment

• Zo meteen Porsche Cup in Monaco op Eurosport 2!

Comment

• Een 997 cabrio (geen turbo) met achteraan de letters "RS". Bestaat dit? Want ik vind er niet meteen iets van terug.

Comment

• Denk niet dat er een cabrio uit de fabriek rolt met een RS logo erop.
                        Kan wel dat die bij een aftermarket tuner is gegaan, soms veranderen ze het logo dan.

Comment

• nee, er zijn geen 911's die cabrio zijn en rs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            nee, er zijn geen 911's die cabrio zijn en rs.
                            Ze maken heel veel modellen in alle mogelijke versies maar een cabrio met rolkooi als race afgeleide wagen zou er nu toch net iets over zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                              Bij de 993 duidde de S enkel op de bodykit, niet?

Wel knap detail, dat onderbroken luchtrooster.
                              Ik "denk" dat het niet enkel de luchtrooster is, die is onderbroken. Mijn schoonbroer heeft er ook zo één, en bij hem zijn ook de spiegels en handrem in hetzelfde kleur van het luchtrooster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                Een 997 cabrio (geen turbo) met achteraan de letters "RS". Bestaat dit? Want ik vind er niet meteen iets van terug.
                                nope, bestaat niet :-)
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ok, dan had ik beter eens gaan babbelen met de eigenaar en hem voor "faker" uitgescholden

Comment

• wanneer zou de turbo voorgesteld worden? of moet eerst de gt3 nog uitkomen?

Comment

• Lijkt me eerder logisch dat eerst de 4/4S uitkomt voor de Turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Lijkt me eerder logisch dat eerst de 4/4S uitkomt voor de Turbo.
                                        ja maar dat interesseert me minder eigenlijk ^^ duurt altijd veel te lang é :p

Comment

• Natuur leder bruin

Comment

Working...
                                          X