Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moddervet

Comment

• Vet

Comment

• Mooie foto maar ik zou hem toch wat properder houden, en als hij zo graag in de modder rijdt bestaat er ook een Cayenne :p mss een gt3 met identiteitscrisis? :p Maar het ziet er wel goed uit

Comment

• Blijft een prachtige kar zo! en meer précense dan de huide cayenne imo.

BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• ^het aero packet staat de gts echt goed. Op spa ook zo'n twee gezien tijdens een track day; wat een speeltjes.

Comment

• I meant your other left!

Comment

• Nog een manier om de flikken te snel af te zijn Die porsche heeft bij Bruno gestaan hij is wel wa gecamoufleert e wrapje zal nu wel wat naar de kl*te zijn.

Comment

• Zalige porsche: http://www.youtube.com/watch?v=iLxnXYzYWZk&feature=plcp

Comment

• Comment

• Sorry but voor mij is deze gele te laag, zijn de velgen véél te breed en vooral véééééél te groot, dit verkracht de wagen

2014 Porsche Boxster 981
                        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                          Sorry but voor mij is deze gele te laag, zijn de velgen véél te breed en vooral véééééél te groot, dit verkracht de wagen

Dat denk ik er ook van...

Comment

• Comment

• Echte GT3? Heb nogal eens ergens foto's gezien van een GT3 zonder die spoilers.
                              Die moet toch een pak minder downforce hebben toch?
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Echte GT3? Heb nogal eens ergens foto's gezien van een GT3 zonder die spoilers.
                                Die moet toch een pak minder downforce hebben toch?
                                Mss een vorig model ofzo?

Dije spoileroge ze eraf laten. Het ziet er goed uit

Comment

• In het Porsche magazine van deze maand staat een Cayenne GTS in gifgroen exterieur kleur

Zo dus :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                    Mss een vorig model ofzo?

Dije spoileroge ze eraf laten. Het ziet er goed uit
                                    Hij lijkt zo kaal zo

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    In het Porsche magazine van deze maand staat een Cayenne GTS in gifgroen exterieur kleur

Zo dus :

Lekker

Maar hij heft nog steeds niet de précense van de vorige FL versie imo
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Hij lijkt zo kaal zo

Lekker

Maar hij heft nog steeds niet de précense van de vorige FL versie imo
                                      @ kefkie: het staat hem wel nog vind ik. Die cayenne ziet er toch beter uit dan het vorig model.

@ toere: mooi kleur inderdaad. Maar als ik zo eentje zou kope zou het een zwarte zijn. Dat groen valt teveel op :p

Comment

• Ieder zijn goesting natuurlijk, maar ik vind deze er te Japans - oosters uitzien
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Front: 997.1 GT3 (RS)
                                          Back: 997.2 GT3 zonder strijkplank
                                          Zijkant: 996 GT3 (ergens)

Beetje spijtig, want ik vind hem niet mooier dan de echte mkI of II...

Comment

Working...
                                          X