Zijschorten zijn van Techart.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenFront: 997.1 GT3 (RS)
Back: 997.2 GT3 zonder strijkplank
Zijkant: 996 GT3 (ergens)
Beetje spijtig, want ik vind hem niet mooier dan de echte mkI of II...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEchte GT3? Heb nogal eens ergens foto's gezien van een GT3 zonder die spoilers.
Die moet toch een pak minder downforce hebben toch?2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIn het Porsche magazine van deze maand staat een Cayenne GTS in gifgroen exterieur kleur
Zo dus :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Vind de voorkant van de boxster wel geslaagd, maar die achterlichten zijn toch wennen
boxster_2012.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNiet alleen dat, het rijdt ook beter.
Moesten ze de Boxster S 400pk geven, geen kat die nog een 911 moet hebben. (bij wijze van spreken)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Véél speelser, 'nimbler', veel meer 'rijdersauto' dan de 991 imo.
991 is ook tof (en nog steeds 'tig keer beter dan de 997, laat dat duidelijk zijn), maar een Boxster is gewoon een andere dimensie vind ik. Daar stap je echt met volle goesting in voor te RIJDEN. Ook de cockpit is veel plezanter om in te werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVéél speelser, 'nimbler', veel meer 'rijdersauto' dan de 991 imo.
991 is ook tof (en nog steeds 'tig keer beter dan de 997, laat dat duidelijk zijn), maar een Boxster is gewoon een andere dimensie vind ik. Daar stap je echt met volle goesting in voor te RIJDEN. Ook de cockpit is veel plezanter om in te werken.
Wat kost een nieuwe Boxster eigenlijk ongeveer ? ( met de nodige opties)
Comment
Comment