Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    996 Turbo

Echt een zalige! Een kameraad van mij had er zo eentje spijtig dat hij nu weg is Haalde 200 in 3de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Echt een zalige! Een kameraad van mij had er zo eentje spijtig dat hij nu weg is Haalde 200 in 3de
      mn ex schoonvader had ook zo eentje (ng eens gechipt naar zo'n 540pk dacht ik) man wat ging dat vooruit!
      vooral die trekkracht! je wordt echt in je zetels gedrukt door deze!

Comment

• na de gt2 is de turbo mijn favoriete 996
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
          mn ex schoonvader had ook zo eentje (ng eens gechipt naar zo'n 540pk dacht ik) man wat ging dat vooruit!
          vooral die trekkracht! je wordt echt in je zetels gedrukt door deze!
          Die van hem was standaard & ik moet daar vanachter inzitten (zit je al krap in & dan dat zalige geluid dat geproduceerd wordt letterlijk een centimer of 2 van uw poep
          Grappig verhaal van die kerel was dat hij zijn zoon, mij & nog iemand kwam halen daarmee. Natuurlijk ons vanachter moete inproppen en vertrok uit 2de & heeft de persoon die erbij zat misselijk gekregen omdat hij zo optrok uit 2de

Comment

• Zijn heel schappelijk geprijsd nu de 996 turbo's. Als je een VAA-slachtoffer kunt vinden die er van af wil, dan zijn er koopjes te doen.
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
              Zijn heel schappelijk geprijsd nu de 996 turbo's. Als je een VAA-slachtoffer kunt vinden die er van af wil, dan zijn er koopjes te doen.
              net eens gekeken, ja idd goeie prijs zijn al onder de 40 000 euro te vinden
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Die van hem was standaard & ik moet daar vanachter inzitten (zit je al krap in & dan dat zalige geluid dat geproduceerd wordt letterlijk een centimer of 2 van uw poep
                Grappig verhaal van die kerel was dat hij zijn zoon, mij & nog iemand kwam halen daarmee. Natuurlijk ons vanachter moete inproppen en vertrok uit 2de & heeft de persoon die erbij zat misselijk gekregen omdat hij zo optrok uit 2de

haha dat verhaal ken ik ook hij had er een rolkooi inzitten omdat hij er regelmatig trackdays mee deed. en achterste zetels waren verwijderd. We gingen eens gaan eten en we moesten nog mijn ex dan gaan ophalen van hier werk. Zij mocht haar door de rolkooi wringen om om plekje te zoeken waar vroeger de achterbankjes zaten en iedereen die verbaast stond te kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                  Zijn heel schappelijk geprijsd nu de 996 turbo's. Als je een VAA-slachtoffer kunt vinden die er van af wil, dan zijn er koopjes te doen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                  net eens gekeken, ja idd goeie prijs zijn al onder de 40 000 euro te vinden
                  Een goede met weinig kilometers betaal je tussen 40 en 45k. Volgend jaar misschien...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hier nog een paar foto's van mijn ex 996 turbo,was eigenlijk alles aan veranderd,rond de 600pk en 785nm koppel.Moeilijk te geloven maar eigenlijk rij ik liever met mijn Megane 250 RS alhoewel de 996 pakken sneller was...

Comment

• Die heb ik nog gezien toen ik eens bij u ben geweest.
                      Tja, ik zou volgend jaar een Porsche willen bijkopen. Qua budget wil ik zo rond de 40k spenderen. Voor dat geld heb je één van de eerste 'gewone' 997 Carrera's, ofwel een 996 turbo, ofwel een 993 Carrera 4S. Persoonlijk denk ik dat ik het meeste plezier ga beleven aan zo'n 996 turbo. Ook blijf ik het een zeer knappe 911 vinden. De 996 heeft mij nooit echt gelegen, op de 4S en turbo na. Ik vind de 996 turbo zelfs knapper dan de 997 turbo.
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Die heb ik nog gezien toen ik eens bij u ben geweest.
                        Tja, ik zou volgend jaar een Porsche willen bijkopen. Qua budget wil ik zo rond de 40k spenderen. Voor dat geld heb je één van de eerste 'gewone' 997 Carrera's, ofwel een 996 turbo, ofwel een 993 Carrera 4S. Persoonlijk denk ik dat ik het meeste plezier ga beleven aan zo'n 996 turbo. Ook blijf ik het een zeer knappe 911 vinden. De 996 heeft mij nooit echt gelegen, op de 4S en turbo na. Ik vind de 996 turbo zelfs knapper dan de 997 turbo.
                        Een kameraad van mij heeft een paar maand geleden een 2003 996 turbo met 90000km in perfekte staat gekocht voor 31000 euro..Als je ooit van plan bent een 996 turbo te kopen laat dan maar een seintje,ik ken die auto van binnen en van buiten en kan ook de ecu uitlezen , zo kan ik zien of er foutcodes zijn en de kilometerstand checken...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            Hier nog een paar foto's van mijn ex 996 turbo,was eigenlijk alles aan veranderd,rond de 600pk en 785nm koppel.Moeilijk te geloven maar eigenlijk rij ik liever met mijn Megane 250 RS alhoewel de 996 pakken sneller was...

goho wat een vette bak is dit! kwijl!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                              haha dat verhaal ken ik ook hij had er een rolkooi inzitten omdat hij er regelmatig trackdays mee deed. en achterste zetels waren verwijderd. We gingen eens gaan eten en we moesten nog mijn ex dan gaan ophalen van hier werk. Zij mocht haar door de rolkooi wringen om om plekje te zoeken waar vroeger de achterbankjes zaten en iedereen die verbaast stond te kijken
                              Ik heb ook al in zo'n rolkooi gehangen enkel in een evo 9. En aan een roodlicht komt er een Porsche staan (ik denk een 997 carrera) & hij wou perse een stoplicht raceje doen, hij had achteraf er niet aan gedacht dat ik achterin zat

Comment

Hier nog een paar foto's van mijn ex 996 turbo,was eigenlijk alles aan veranderd,rond de 600pk en 785nm koppel.Moeilijk te geloven maar eigenlijk rij ik liever met mijn Megane 250 RS alhoewel de 996 pakken sneller was...

Heel knap, die waar ik inzat was met een beige interieur.

Comment

• Een mooie 996T vind je voor 30.000-35.000 euro en wil je er echt een fun machine van maken dan moet je hem laten ombouwen naar GT2 ( transmissie naar vooraan eruit gooien kost ca 1000euro )

ca 35000 euro voor ca 520pk op de achterwielen dat is een zeer goede prijs/pk verhouding + baanligging en remmen van de porsche zijn ook top ;-)

Comment

Waarom dan precies?
                                    Omdat die moderner is of omdat de kosten een pak lager liggen?
                                    2.0 JTDm

Comment

Een kameraad van mij heeft een paar maand geleden een 2003 996 turbo met 90000km in perfekte staat gekocht voor 31000 euro..Als je ooit van plan bent een 996 turbo te kopen laat dan maar een seintje,ik ken die auto van binnen en van buiten en kan ook de ecu uitlezen , zo kan ik zien of er foutcodes zijn en de kilometerstand checken...
                                      Dat is goed om weten. Dat zal ik dan zeker doen.
                                      OO 00 OO

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                          Een mooie 996T vind je voor 30.000-35.000 euro en wil je er echt een fun machine van maken dan moet je hem laten ombouwen naar GT2 ( transmissie naar vooraan eruit gooien kost ca 1000euro )

ca 35000 euro voor ca 520pk op de achterwielen dat is een zeer goede prijs/pk verhouding + baanligging en remmen van de porsche zijn ook top ;-)
                                          kan dat zomaar die transmissie eruit halen zonder ander aanpassingen?
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X