Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    kan dat zomaar die transmissie eruit halen zonder ander aanpassingen?
    er moeten wat kleine zaken geconfigureerd worden wil je geen foutmeldingen, maar is eigenlijk allemaal redelijk eenvoudig , je kan ook gewoon alles uitbouwen zonder iets aan te passen maar denk wel dat dan het lampje psm blijft branden, niet zeker van.

er bestaan ombouwsets met afdekplaatjes enz zodat het echt identiek aan GT2 is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
      Waarom dan precies?
      Omdat die moderner is of omdat de kosten een pak lager liggen?

Ik vermoed omdat de Megane véél sportiever is, en ik spreek natuurlijk hier niet over cijfers maar gevoel.
      Prestaties en pk's op papier hebben weinig te maken met sportief- en actieve rijplezieren.

Ik heb hetzelfde ervaring met mijn 997 C4 (345pk)... mijn oude mx-5 was 100 keer leuker om mee te rijden zelf had deze maar 183pk (voor 1100kg dat wel).
      De mazda was veel agiler, vlotter in de smalle bochten, het stuur voelde je vééél beter, enz... de Porsche heeft véél betere prestaties maar levert minder plezier
      2014 Porsche Boxster 981
      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
        Ik vermoed omdat de Megane véél sportiever is, en ik spreek natuurlijk hier niet over cijfers maar gevoel.
        Prestaties en pk's op papier hebben weinig te maken met sportief- en actieve rijplezieren.

Ik heb hetzelfde ervaring met mijn 997 C4 (345pk)... mijn oude mx-5 was 100 keer leuker om mee te rijden zelf had deze maar 183pk (voor 1100kg dat wel).
        De mazda was veel agiler, vlotter in de smalle bochten, het stuur voelde je vééél beter, enz... de Porsche heeft véél betere prestaties maar levert minder plezier
        Daar kan ik me nu eens in vinden si !
        Last edited by Jokke_vlo; 09/08/2012, 15:37.

Comment

Geef ik je groot gelijk in! En als je kijkt naar verhouding plezier/kostprijs scoort een Megane RS of MX-5 veel hoger. Je hebt daar meer plezier mee op 'lagere' snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            Geef ik je groot gelijk in! En als je kijkt naar verhouding plezier/kostprijs scoort een Megane RS of MX-5 veel hoger. Je hebt daar meer plezier mee op 'lagere' snelheid.
            Een Megane RS en MX-5 liggen wel mijlenver uit mekaar qua rijgedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Een Megane RS en MX-5 liggen wel mijlenver uit mekaar qua rijgedrag.
              Dat wel, maar tegenover een Porsche Turbo geven ze meer plezier op een lagere snelheid.
              Waar is de lotus gebleven als avatar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Dat wel, maar tegenover een Porsche Turbo geven ze meer plezier op een lagere snelheid.
                Waar is de lotus gebleven als avatar?
                Ik vond dit leuker als een Lotus

Comment

Voila jij hebt het antwoord al gegeven,rijplezier is voor mij groter in de Megane dan in de Porsche....Voelt meer koersautooke aan dan de Porsche.....

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                      Voila jij hebt het antwoord al gegeven,rijplezier is voor mij groter in de Megane dan in de Porsche....Voelt meer koersautooke aan dan de Porsche.....
                      Valt wel te zien welk Porsche hé Dixie !

Comment

• Comment

• ^is deze ook terug te vinden in 1920x1080? Bedankt!

Comment

• Ik kan erin komen dat je om te tracken of om efkes te raggen op een boerebaan meer plezier hebt aan een lichtvoetige RS.
                            Een 996 turbo is een zware wage he.
                            Maar als daily (gemengd gebruik) zou ik toch any time een 996 turbo boven een Megane verkiezen.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Valt wel te zien welk Porsche hé Dixie !
                              Ja das waar,een 997GT3RS zou ook beter bij mij passen dan een turbo....

Comment

• VET!!!

Comment

• He, die zijn al 'goedkoop' geworden precies
                                  t is wel ne rooie, ge moet ervoor zijn
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

Ja das waar,een 997GT3RS zou ook beter bij mij passen dan een turbo....
                                    997GT2RS dat zou iets voor u zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                      997GT2RS dat zou iets voor u zijn
                                      Weeral gelijk,die kan ik dan ook nog laten chippen hé

Comment

Weeral gelijk,die kan ik dan ook nog laten chippen hé
                                        het gaat ook nooit snel genoeg hey voor jou

Comment

• waardige opvolger voor je m3 bvb
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X