Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTot als je met die porsche zou testrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTot als je met die porsche zou testrijden
Maar enkele modellen zoals een 964 Turbo S en RS, 993 2s en GT2 zou ik toch graag in mijn garage kunnen zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenHeb ook al meermaals met porsche gereden (vorige week nog met een witte carrera GTS van een collega) en ben nooit onder de indruk. Die M motoren zijn agressiever (bv. mijn Z3 M QP is trager, maar plezanter), hanger beter aan de gas, zijn in feite met weinig te vergelijken. Ook de 997 turbo van een andere collega is supersnel, maar in die categorie kies ik een Ferrari altijd boven die kevers (en ik heb het geluk gehad al vele kilometers met Ferrari, ook op circuit, te kunnen rijden).
Maar enkele modellen zoals een 964 Turbo S en RS, 993 2s en GT2 zou ik toch graag in mijn garage kunnen zetten.
Porsches kunnen enorm snel zijn, maar qua puur rijplezier steekt een Ferrari er voor mij toch bovenuit, maar uiteraard is dit puur persoonlijke smaak!
M'n S2000 (eerste serie) vind ik bijv. ook stukken leuker rijden dan een Boxster (vorig model, nog niet met de nieuwe Boxster S gereden!)
Zou enkel de GT3 RS nog aan dat rijtje willen toevoegen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Maar op de Targa vind ik het niet passen (op foto althans).
Een Targa straalt imo meer klasse dan sportiviteit uit en dan moet er voor mij een eerder ingetogen kleur op.
Zo iets bvb:
2009-porsche-911-targa-4s-blue-driving.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenmooi zo'n porsche 356!!
Comment
-
Zaterdag genoten onder een stralende zon van de Oldtimer GP op de Nürburgring.
Was de derde keer en toch zie je ieder jaar weer verrassende zaken, een bezoekje meer dan waard !
Ik heb een album online gemaakt voor de liefhebbers :
Enkele teasers :
Greets,
Rufie.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment