Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Edith, dubbeltje
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zotte GT2! Die M6 deed hij wel zijn best of vloog de GT2 er gwn voorbij?

Comment

• Comment

• echt knap die nieuwe 991
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• mooie foto + achtergrond
            991 + jachthaven
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
              991 + jachthaven
              Bedankt voor de verduidelijking

Comment

• Super die nieuwe 911....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Bedankt voor de verduidelijking
                  is graag gedaan
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Gisteren in dit meegereden, zieke power... niet normaal!

Wat ga je nou met een >700pk 997GT2 op Ecuyers zoeken? Hij komt amper uit z'n 2de vitesse ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                      Wat ga je nou met een >700pk 997GT2 op Ecuyers zoeken? Hij komt amper uit z'n 2de vitesse ...
                      Het perfecte circuit om op een veilige manier te leren omgaan met je 700pk, dus zeer slim gezien om daar je auto onder de knie te krijgen. Btw denk dat je daar met deze auto vlot over de 200 per uur gaat op de rechte lijn wat even snel is als in Zolder.........

Btw: met die turbo's zou het niet slecht zijn regelmatig eens in derde te gaan, denk dat je dan meer tractie kan genereren.

Comment

• Jokke, begrijp je antwoord ... Maar, als je 700pk onder je motorkap hebt zitten veronderstel ik wel dat je met zo'n monster overweg kan.
                        Spa-Franco lijkt me dan stukken interessanter...

Ik moet TopGear magazine gelijk geven ... Het wordt tijd dat we eens afstappen van die pk-monsters en ons meer gaan toeleggen op kleine blokjes met +/- 250pk max die hoog in de toeren kunnen gaan. Het gaat dan een pak leuker worden dan met +700pk op Ecuyers (al moet ik zeggen dat ik ook wel zo'n Porsche wil hebben hoor ;-))

Comment

Jokke, begrijp je antwoord ... Maar, als je 700pk onder je motorkap hebt zitten veronderstel ik wel dat je met zo'n monster overweg kan.

Ik moet TopGear magazine gelijk geven ... Het wordt tijd dat we eens afstappen van die pk-monsters en ons meer gaan toeleggen op kleine blokjes met +/- 250pk max die hoog in de toeren kunnen gaan. Het gaat dan een pak leuker worden dan met +700pk op Ecuyers (al moet ik zeggen dat ik ook wel zo'n Porsche wil hebben hoor ;-))
                          Ik zeg niks over Bruno he (er zijn er die er wel mee overweg kunnen) maar mag ik je meer dan een beetje tegenspreken? Ik ken ZEER WEINIG mensen die met hun pk monster overweg kunnen. Het volstaat gewoon is naar Spa af te zakken als die mannen buitenkomen......... ergens wat logisch en zeker niet verwijtend.

Dikwijls mensen die heel hun leven lang keihard gewerkt hebben en dan heel wat centen hebben om hun droom eens te kopen. Dat staat op zich ver weg van "overweg" mee kunnen. Snelheid kan je kopen hé...... maar dat zegt voor de rest niets over een chauffeur.

En dan nog is Spa, daarom niet interessanter, zo een technisch circuit is zeer plezant en de verschillen tussen de auto's worden meer afgevlakt zodat je wat meer kan "strijden" met mekaar. En zelfs op Spa: er telt zoveel meer dan pk's...... geloof me maar. Ik vind het net chique om durven te strijden met zulke monsters tegen kleinere wagens en weten dat je op je doos kan krijgen. Mijn respect voor mannen die dat durven is oneindig veel groter dan de zoveelste blazé die denkt met zijn pk's op Spa iedereen te kunnen aftroeven.

Misschien helpt dit: mens die zijn F430 scuderia uitlaat op Spa, reken die zijn rondjes eens dat is allemaal boven de 3 minuten, dat rijden er verschillende op het forum met pakweg een Megane RS, of een M3 (M3 csl +/- 2.50)
                          On July 4th, Curbstone Track Events organized a trackday on Spa-Francorchamps. yd222 went to the track with a Ferrari 430 Scuderia and did some laps with thi...

Nogmaals dat doet niks af aan die mens op zich, ik wil je uitspraak maar weerleggen, meer niet uw veronderstelling dat mensen met zulke wagens overweg kunnen, staat heel ver van de realiteit.

Als je op een trackday toekomt denk je dikwijls van wat is dat hier allemaal, fuck zeg zoveel snelle bakken. Geloof me, dat merk je wel in de paddock, maar niet on track.
                          Last edited by Jokke_vlo; 17/08/2012, 16:17.

Comment

• Xxxxxxxxxx
                            Last edited by ; 17/08/2012, 19:38.

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Post van de week, dit.

Comment

GT3's komen ook niet verder dan hun tweede en derde versnelling. Enkel op het rechtste stuk gebruiken ze hun vierde.
                                    Dus een GT3 hoort ook niet thuis op Ecuyers?
                                    En een trackday is zowiezo om je te amuseren, dus...
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                                      Porsches muv GT3RS zijn de laatste jaren misschien teveel op comfort gericht en klinken af fabriek veel te beschaafd.
                                      Dan heb je de 991 nog niet gehoord denk ik, die klinkt echt niet meer beschaafd! Zit (eindelijk) een echt mooi geluid in de "gewone" Carrera modellen. Soms klinkt hij zelfs wat 997 GT3'ish

Comment

Jokke, begrijp je antwoord ... Maar, als je 700pk onder je motorkap hebt zitten veronderstel ik wel dat je met zo'n monster overweg kan.
                                        klopt volledig, SPA is meer iets voor mij, alleen dan is alle fun eraf, op Ecuyers is het een spannende strijd met de GT3's , op Franco kunnen de GT3's totaal niet volgen, zal eens een filmpje zoeken van franco ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Linker testikel te koop.

Comment

Working...
                                          X