Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenklopt volledig, SPA is meer iets voor mij, alleen dan is alle fun eraf, op Ecuyers is het een spannende strijd met de GT3's , op Franco kunnen de GT3's totaal niet volgen, zal eens een filmpje zoeken van franco ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenDan heb je de 991 nog niet gehoord denk ik, die klinkt echt niet meer beschaafd! Zit (eindelijk) een echt mooi geluid in de "gewone" Carrera modellen. Soms klinkt hij zelfs wat 997 GT3'ish2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenklopt volledig, SPA is meer iets voor mij, alleen dan is alle fun eraf, op Ecuyers is het een spannende strijd met de GT3's , op Franco kunnen de GT3's totaal niet volgen, zal eens een filmpje zoeken van franco ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenklopt volledig, SPA is meer iets voor mij, alleen dan is alle fun eraf, op Ecuyers is het een spannende strijd met de GT3's , op Franco kunnen de GT3's totaal niet volgen, zal eens een filmpje zoeken van franco ;-)
Op circuit heb je al wat pk nodig om op rechte stukken de bochtensnelheid van slicks of zelfs semi banden terug te halen......reken op tijden van 2.45/2.46 op semi en 2.42/2.43 op slicks door een gemiddelde piloot met een GT3(RS)MKI of zelfs 996.
Met een MKII rs doe je daar nog 1 tot 2 sec af......een toppiloot nog eens zoveel. (3 tot 4 sec) zowel op de semi als slick tijd.Last edited by Jokke_vlo; 24/08/2012, 18:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenklopt volledig, SPA is meer iets voor mij, alleen dan is alle fun eraf, op Ecuyers is het een spannende strijd met de GT3's , op Franco kunnen de GT3's totaal niet volgen, zal eens een filmpje zoeken van franco ;-)
no offence maar ge slaat de bal hier serieus mis ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenDan rij jij onder de 2.45 op spa ofzo ?Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOpletten wat je zegt Bruno uw kar gaat WAANZINNIG hard op de rechte stukken, maar circuit is iets anders dan pk alleen (al kan het helpen ).
Op circuit heb je al wat pk nodig om op rechte stukken de bochtensnelheid van slicks of zelfs semi banden terug te halen......reken op tijden van 2.45/2.46 op semi en 2.42/2.43 op slicks door een gemiddelde piloot met een GT3(RS)MKI of zelfs 996.
Met een MKII rs doe je daar nog 1 tot 2 sec af......een toppiloot nog eens zoveel. (3 tot 4 sec) zowel op de semi als slick tijd.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSorry maar, ik denk het niet
no offence maar ge slaat de bal hier serieus mis ze
een degelijk gereden GT3 is een zéér sterk wapen... op elk circuit ... Spa is daarop geen uitzondering in tegendeel.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten991 met pse is ECHT luid! En ploffen... Ni gewoon!
Absurd magistraal inderdaad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten991 met pse is ECHT luid! En ploffen... Ni gewoon!
Spijtig genoeg ook luider, zeker met de Carnewall bakske ;-)2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenDe 991 is inderdaad vrij mooi met PSE open, maar en 997 mk1 met PSE klinkt nog mooier
Spijtig genoeg ook luider, zeker met de Carnewall bakske ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenWant de nier is al verkocht voor de Volvo?
Comment
-
Kijk eens aan, een vroegtijdige plaatjeslozing vanuit Stuttgart. Nog voor de officiële onthulling -vermoedelijk maandag- duiken de eerste afbeeldingen van de vierwielaangedreven versie van de nieuwe 911 het web op. Net als zijn voorgangers komt de 911 met een 4WD-optie om je porker beter in het gareel te kunnen houden. Uiterlijke wijzigingen behouden zich wederom […]
Hopla!!! Lekker de lichtgevende rode strip!
Comment
Comment