Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
    Linker testikel te koop.
    Want de nier is al verkocht voor de Volvo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
      klopt volledig, SPA is meer iets voor mij, alleen dan is alle fun eraf, op Ecuyers is het een spannende strijd met de GT3's , op Franco kunnen de GT3's totaal niet volgen, zal eens een filmpje zoeken van franco ;-)
      Ben benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
        Dan heb je de 991 nog niet gehoord denk ik, die klinkt echt niet meer beschaafd! Zit (eindelijk) een echt mooi geluid in de "gewone" Carrera modellen. Soms klinkt hij zelfs wat 997 GT3'ish
        991 met pse is ECHT luid! En ploffen... Ni gewoon!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

klopt volledig, SPA is meer iets voor mij, alleen dan is alle fun eraf, op Ecuyers is het een spannende strijd met de GT3's , op Franco kunnen de GT3's totaal niet volgen, zal eens een filmpje zoeken van franco ;-)
          Dan rij jij onder de 2.45 op spa ofzo ?

Comment

Opletten wat je zegt Bruno uw kar gaat WAANZINNIG hard op de rechte stukken, maar circuit is iets anders dan pk alleen (al kan het helpen ).
            Op circuit heb je al wat pk nodig om op rechte stukken de bochtensnelheid van slicks of zelfs semi banden terug te halen......reken op tijden van 2.45/2.46 op semi en 2.42/2.43 op slicks door een gemiddelde piloot met een GT3(RS)MKI of zelfs 996.

Met een MKII rs doe je daar nog 1 tot 2 sec af......een toppiloot nog eens zoveel. (3 tot 4 sec) zowel op de semi als slick tijd.
            Last edited by Jokke_vlo; 24/08/2012, 18:06.

Comment

• 12345
              Last edited by Jokke_vlo; 24/08/2012, 18:02.

Comment

Sorry maar, ik denk het niet

no offence maar ge slaat de bal hier serieus mis ze
                Last edited by ; 24/08/2012, 17:52.

Comment

• Gevonden op fb bij een vzw

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                    Dan rij jij onder de 2.45 op spa ofzo ?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Opletten wat je zegt Bruno uw kar gaat WAANZINNIG hard op de rechte stukken, maar circuit is iets anders dan pk alleen (al kan het helpen ).
                    Op circuit heb je al wat pk nodig om op rechte stukken de bochtensnelheid van slicks of zelfs semi banden terug te halen......reken op tijden van 2.45/2.46 op semi en 2.42/2.43 op slicks door een gemiddelde piloot met een GT3(RS)MKI of zelfs 996.

Met een MKII rs doe je daar nog 1 tot 2 sec af......een toppiloot nog eens zoveel. (3 tot 4 sec) zowel op de semi als slick tijd.
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Sorry maar, ik denk het niet

no offence maar ge slaat de bal hier serieus mis ze
                    +1

een degelijk gereden GT3 is een zéér sterk wapen... op elk circuit ... Spa is daarop geen uitzondering in tegendeel.
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Absurd magistraal inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Is da een photoshopke? Da achterwiel staat daar zo maar wa raar onder vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            De 991 is inderdaad vrij mooi met PSE open, maar en 997 mk1 met PSE klinkt nog mooier
                            Spijtig genoeg ook luider, zeker met de Carnewall bakske ;-)
                            2014 Porsche Boxster 981
                            2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                              De 991 is inderdaad vrij mooi met PSE open, maar en 997 mk1 met PSE klinkt nog mooier
                              Spijtig genoeg ook luider, zeker met de Carnewall bakske ;-)
                              996 met PSE , misschien zelfs beter dan 997...

Comment

• is dit een boxster of cayman? En weet iemand van welk jaar?

Comment

• Boxster 2012.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                    Want de nier is al verkocht voor de Volvo?
                                    Mijn twee nieren heb ik nog nodig. Ik heb toch 4 ballen op overschot

Comment

• Comment

• Kijk eens aan, een vroegtijdige plaatjeslozing vanuit Stuttgart. Nog voor de officiële onthulling -vermoedelijk maandag- duiken de eerste afbeeldingen van de vierwielaangedreven versie van de nieuwe 911 het web op. Net als zijn voorgangers komt de 911 met een 4WD-optie om je porker beter in het gareel te kunnen houden. Uiterlijke wijzigingen behouden zich wederom […]

Hopla!!! Lekker de lichtgevende rode strip!

Comment

• @ iceman
                                          jawadde dadde!! Supermooie wagen!
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X