Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zeer mooi zo'n 997 turbo in het zwart. Enkel die velgen heb ik nooit graag gezien. Als ik mij zo'n 997 turbo zou kopen, dan zou ik onmiddellijk andere velgen kopen. De velgen van de turbo MK2 zijn tig keer knapper.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtendat zijn mk2 wielen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZeer mooi zo'n 997 turbo in het zwart. Enkel die velgen heb ik nooit graag gezien. Als ik mij zo'n 997 turbo zou kopen, dan zou ik onmiddellijk andere velgen kopen. De velgen van de turbo MK2 zijn tig keer knapper.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
Dit jaar geskipt, volgend jaar toch zeker eens doen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenZalig! 917 K zeker? Hoe was de zes uren van Spa?
Dit jaar geskipt, volgend jaar toch zeker eens doen :-)
maar de foto is niet door mij genomen hoor, was er ook niet bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe velgen van de turbo MK2 zijn tig keer knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenIk vind deze nog mooier op een turbo, en dat zeg ik nu niet omdat het de mijne is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenIk vind deze nog mooier op een turbo, en dat zeg ik nu niet omdat het de mijne is
ook toevallig ik krijg binnenkort zo,n wagen mee , een Turbo S om precies te zijn, die gaan we eens even mooi vastleggen :
Comment
-
Ik hoorde daarstraks een diepe brom van op straat komen. Even gaan kijken. Stond er een Porsche 356 voor mijn deur met twee jonge kerels in. De ene had zijn RAV4 net geparkeerd en ze waren samen een ritje gaan maken. Zo bleek toen ze terug waren met de 356 en de ene terug in zijn eigen kar stapte.
Comment
-
Comment