Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Bwa, pas op Ik weet natuurlijk niet hoe een M3 is, nog geen ervaringen mee, maar ik heb al meegereden met wat Maserati's, dikke mercedessen en BMW m5,etc...
    En toch .. wij hadden een "gewone" carrera, met een sportuitlaat, andere velgjes..
    Als je in de wagen zit, die motor dat achter je zit, uw stoel dat onder je trilt.. heel die auto leeft
    Da is zot he, ik verschoot daar ook van. Khad zo'n 911 Carrera meer verwacht als een GT. Maar dat ding doet dat niet slecht on track maar was wel wat te zwaar voor de korte bochtjes in assen.
    die kont

Launch control is ook zot, samen met die pdk. ik zat met mijn dubbele meter lekker ruim itt een aston martin V8.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Da is zot he, ik verschoot daar ook van. Khad zo'n 911 Carrera meer verwacht als een GT. Maar dat ding doet dat niet slecht on track maar was wel wat te zwaar voor de korte bochtjes in assen.
      die kont

Launch control is ook zot, samen met die pdk. ik zat met mijn dubbele meter lekker ruim itt een aston martin V8.
      Ja in korte bochtjes voel je el dat het gewicht achteraan zit.
      In Ecuyers had mijn pa daar enorm veel last van de eerste keer, maar je moet gewoon doseren in de korte bochten, het lijkt trager, maar je bent sneller.
      En zo een Porsche doet het echt goed op circuit.. in alle "rust" naar daar om nadien te knallen op circuit zonder problemen achteraf te hebben.
      Waar al de rest even aan de kant moet gaan staan om hun remmen te laten afkoelen.. kan je met een Porsche gewoon blijven gaan. Zalige auto's
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
        Porsche... one day
        Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
        Was net hetzelfde aan het denken. Ooit moet dat toch lukken. Wat harder werken zeker.
        heb nu andere prioriteiten (sta op het punt een nieuwbouw OB te kopen), na deze aankoop is de volgende prioriteit = PORSCHE

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Idem

Maar na mijn M3 zal het toch nen deftigen mogen zijn

It starts with a "T" and ends with... "URBO"
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

heb nu andere prioriteiten (sta op het punt een nieuwbouw OB te kopen), na deze aankoop is de volgende prioriteit = PORSCHE

6 jaar geleden ook voor de keuze gestaan : ofwel een Porsche kopen ofwel bouwen ( ook OB )
          heb gebouwd , maar als ik effen ben met mijn huis koop ik mij een Porsche ( nog 4 jaar)

Comment

• Comment

• Comment

• Vandaag de nieuwe porsche 911 zien rijden, is niet zo heel veel veranderd, maar is toch iets moderner geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  6 jaar geleden ook voor de keuze gestaan : ofwel een Porsche kopen ofwel bouwen ( ook OB )
                  heb gebouwd , maar als ik effen ben met mijn huis koop ik mij een Porsche ( nog 4 jaar)
                  Dit is ook mijn opzet
                  (OB heeft dubbele garage... dus plaats voor mijn 2 en 4 wieler)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                    Vandaag de nieuwe porsche 911 zien rijden, is niet zo heel veel veranderd, maar is toch iets moderner geworden.
                    perfectie moet niet of nauwelijks veranderd worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                      Is het interessant om als Belg een tweedehands auto in NL te kopen?
                      Ik vind van wel, temeer ik maar enkele km's van Nederland woon. In NL betaal je ook BPM op een wagen, maar deze wordt (gedeeltelijk) vrijgesteld als de wagen van 16/10/2006 of jonger is.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

(OB heeft dubbele garage... dus plaats voor mijn 2 en 4 wieler)
                        Idem ( 7,80m op 6m )

2 wieler is wel een fiets nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Idem ( 7,80m op 6m )

2 wieler is wel een fiets nu
                          uwe fiets heeft misschien wel 18 of 21 versnelling... de mijne amper 6

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO

Comment

Damn

Comment

Wat is ob?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                  Wat is ob?
                                  Open bebouwing.

Zitten hier mensen met een marketing diploma?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Van 13.00u tot 18.00u sessies vrij rijden. € 25 per 20min.
                                    Had graag afgekomen morgen maar mijne gast is ziek dus : zelf werken

Comment

• Voor mij een GT3RS single seat aub

"Het interieur is simpelweg een stukje opgeschoven naar rechts, en aan de linkerkant weer erbij geplakt. Onderhuids waren dus wel wat aanpassingen aan het chassis, de airco en de elektronica nodig, maar de Amerikaanse Tuckey wist alles passend te krijgen. Het meest knappe is misschien nog wel dat er een passend stuurhuis onder zit. Indrukwekkend staaltje huisvlijt dit. Het ombouwen heeft alles bij elkaar een jaar geduurd, waarin zo’n driehonderd arbeidsuren zijn gestoken."

Bron : autoblog.nl
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Last edited by Philippe_RS; 26/10/2012, 19:59.

Comment

• perfect voor na de scheiding ?!

Comment

• Zo is er ook wel meer beenruimte voor de achterpassagiers. Ik kan dus mijn kinderen meenemen en mijn vrouw moet dan maar thuisblijven. Gewoon perfect.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X