damn... niets dan voordelen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenGisteren eens een 991 4S cabrio samengesteld voor de lol en zoals ie moet zijn: 198000€!!!
Dan toch liever iets anders: bvb. california
Comment
-
ik was net in de laatste EVO magazine aan het bladeren,
en daar stond er een artikeltje over de nieuw Jag F-type vergeleken met de prijzen van de boxster en 991 cabrio
en wat zie ik, de boxster S heeft ong. 30pk minder of die 991 cabrio, maar is lichter, waardoor hij bijna exact dezelfde prestaties haalt,
maar ongeveer de helft minder kost!
ik zou niet meer twijfelen dan en zou voor een boxster S gaan. Die nieuwe modellen zijn toch ook prachtig!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenOpen bebouwing.
Zitten hier mensen met een marketing diploma?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenik was net in de laatste EVO magazine aan het bladeren,
en daar stond er een artikeltje over de nieuw Jag F-type vergeleken met de prijzen van de boxster en 991 cabrio
en wat zie ik, de boxster S heeft ong. 30pk minder of die 991 cabrio, maar is lichter, waardoor hij bijna exact dezelfde prestaties haalt,
maar ongeveer de helft minder kost!
ik zou niet meer twijfelen dan en zou voor een boxster S gaan. Die nieuwe modellen zijn toch ook prachtig!
ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenBoxster S is een mooie automobiel en dat meen ik niet enkel in de estetische zin, en heeft mijn voorkeur boven een 991 cab any day en al helemaal als we zelf mogen betalen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenhelemaal mee eens! en prachtige uitvoering hier in het rood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
Voor mij een GT3RS single seat aub
"Het interieur is simpelweg een stukje opgeschoven naar rechts, en aan de linkerkant weer erbij geplakt. Onderhuids waren dus wel wat aanpassingen aan het chassis, de airco en de elektronica nodig, maar de Amerikaanse Tuckey wist alles passend te krijgen. Het meest knappe is misschien nog wel dat er een passend stuurhuis onder zit. Indrukwekkend staaltje huisvlijt dit. Het ombouwen heeft alles bij elkaar een jaar geduurd, waarin zo’n driehonderd arbeidsuren zijn gestoken."
Bron : autoblog.nl
Ik vraag me af: wat is het nut?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenZo kunt ge over veel dingen het nut in vraag stellen. Volgens mij is dit gewoon een kwestie van "gewoon omdat het kan ".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat een gedoe! 't Resultaat is technisch gezien verbluffend maar optisch niet echt je dat. Vraag is of dat wel kan, dat laatste...
Ik vraag me af: wat is het nut?
Comment
Comment