Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het enige dat ik kan bedenken is "rijbelevenis". Nl. als bestuurder centraal zitten in je auto. Wel jammer dat 'ie dat dan doet met een slappe koets, en dat niet in een GT3 RS doet oid. Enfin, de "gewoon omdat het kan" zal er zeker ook voor iets tussen zitten en dan is alles ok natuurlijk.

Comment

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Hoe komt gij aan zo'n bedrag????
        Flink wat opties. Als ik de keramische remmen vermogenskit laat vallen, zit je nog rond de 175000: vind ik nog altijd teveel voor een kever.

Comment

• Wat je daar hebt samengesteld is uw droom-Porsche, wat een pak anders zal zijn dan een Porsche die werkelijk wordt gekocht.

Comment

• Zo is dat, bij de aankoop van uw eerste Porsche kopen de meeste (bij ons was het toch zo) prullen die je eigenlijk niet nodig hebt.
            IMO: handgeschakeld of PDK, sportuitlaat, sportzetels of kuipzetels, PASM, GPS en gaan

edit: Ipv al die prullen => GT3
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Dit of een witte, met carbon accenten en zwarte OZ ultraleggera's HLT met velgenhart in 't rood .. x 100
              Er is voor mij geen auto die een hoger 'IK WIL'-gehalte heeft dan zo een GT3! Ooit...

Last edited by Alexx; 03/11/2012, 15:27.

Comment

• zo'n GT3 staat idd ook hoog op mijn verlanglijstje... die car heeft het allemaal
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                  zo'n GT3 staat idd ook hoog op mijn verlanglijstje... die car heeft het allemaal
                  Idem

Zal hoogst waarschijnlijk DE opvolger worden van mijn M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Idem

Zal hoogst waarschijnlijk DE opvolger worden van mijn M3

zou idd mooie vervanger zijn van de M3
                    Mijn planning is voor mijn 40ste dergelijke wagen... maw heb nog 8 jaar de tijd om mijn droom te verwezelijken. Er staan nog enkele zaken op de lijst die prioriteitsgewijs meer gewicht in de weegschaal leggen dan een koekedoos op wielen. Ondertussen kijk ik vol bewondering uit en geniet van elke Porsche die voorbij rijdt (+ heb ik nog ander speelgoed in de garage staan en het is hoegenaamd geen straf om daar mee op pad te gaan).

ps: Gisteren was er op discovery de reportage van de 991
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO

Comment

• Allemaal heel mooi , maar ik vind die aqua blauwe zo knap!
                          Lekker stijlvol en toch sportief. Ni normaal hoe zot ik sta van die kar!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                              helemaal mee eens! en prachtige uitvoering hier in het rood
                              Wat zijn de voornaamste verschillen tussen de boxster S en de gewone boxster? Buiten de motor natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                zou idd mooie vervanger zijn van de M3
                                Mijn planning is voor mijn 40ste dergelijke wagen... maw heb nog 8 jaar de tijd om mijn droom te verwezelijken. Er staan nog enkele zaken op de lijst die prioriteitsgewijs meer gewicht in de weegschaal leggen dan een koekedoos op wielen. Ondertussen kijk ik vol bewondering uit en geniet van elke Porsche die voorbij rijdt (+ heb ik nog ander speelgoed in de garage staan en het is hoegenaamd geen straf om daar mee op pad te gaan).

ps: Gisteren was er op discovery de reportage van de 991

Van mij moet mijn huis eerst afbetaald zijn , dan zal ik mij eens forceren ivm auto's

Het is wel geen straf om nog X aantal jaren met de M3 te rijden hoor

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Van mij moet mijn huis eerst afbetaald zijn , dan zal ik mij eens forceren ivm auto's
                                    Nog lang te gaan? Bij mij is het einde in zicht, nog een 3 jaar ongeveer. Verheug er mij nu al op eigenlijk.

Last edited by TT-911; 07/11/2012, 12:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave 72 Bekijk Berichten
                                      Wat zijn de voornaamste verschillen tussen de boxster S en de gewone boxster? Buiten de motor natuurlijk.
                                      de motor 2.7 in de boxster en een 3.4 in de boxster S,
                                      maar voor de rest weet ik ook niet wat het verschil is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                                        Nog lang te gaan? Bij mij is het einde in zicht, nog een 3 jaar ongeveer. Verheug er mij nu al op eigenlijk.

Dikke 4 jaar nog

Comment

Working...
                                        X