Laat 'm maar stock, no thanks.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZijn er al motortuning programma's gekend voor de nieuwe carrera S van bedrijven zoals RUF of techart ofzo.
Chiptuning zou maar 20 a 25 pk zijn..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenRuf heeft een nieuw concept uitgebracht op basis van de 991, maar dan spreken we niet over een gewoon motortuning programma, maar over een volledige conversie met dubbele turbo.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenook gevonden, heb de opdracht gekregen om contact op te nemen voor een offerteke
Ik heb nog nooit met een RUF meegereden, maar het mooie aan een Porsche is dat je alle pk's kan benutten.
Ik geloof dat Rami zijn RUF al andere koek was en die had dan nog 4WD.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenLaat 'm maar stock, no thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenook gevonden, heb de opdracht gekregen om contact op te nemen voor een offerteke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk vind de rode velgen ronduit gaaf.
Ik heel de auto,minus de achterspoiler2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Renn Sport by Bas Fransen Photography, on Flickr
Kermit
......................click! by Bas Fransen Photography, on Flickr
More RS goodness
Comment
Comment