Oorspronkelijk geplaatst door bmwmb
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
voor mij de middelste graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenzou al enorm tevreden zijn met één van de drie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenzou al enorm tevreden zijn met één van de drie
Comment
-
The new Porsche GT3 Cup
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAls ik er één moet nemen dan graag die rode 991, die kan tenminste door de wasstraat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenwassen met de HAND :p
Dus een auto gaat ook gewoon door de wasstraat, daar zijn ze voor gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWe leven in de 21ste eeuw , je staat toch ook niet de afwas te doen in teiltje met water, dat stop je toch ook in een vaatwasser. ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWe leven in de 21ste eeuw , je staat toch ook niet de afwas te doen in teiltje met water, dat stop je toch ook in een vaatwasser. ???
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Het is een auto, geen museum stuk.
Auto's zijn gemaakt om te gebruiken en niet alleen bij mooi weer.
En als je hem gebruikt wordt hij smerig, en als hij heel smerig is rij je hem door de wasstraat. (en zeker niet elke week)
En Swirls zal mijn geen zorg zijn, hij staat op straat dus hij zal wel meer krassen en pitten oplopen om van steenslag nog maar te zwijgen.
Comment
Comment