Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
    raar dat dit nog niet eerder gepost is, maar dit is een kortfilm over Magnus Walker, een echte Porsche 911 liefhebber en verzamelaar. Hij restaureert ze helemaal en voegt er ook altijd zijn persoonlijke details aan toe. Supergoed gefilmd ook, het toont echt waar de liefhebberij voor oldtimers allemaal om draait. Geniet ervan

http://www.reelhouse.org/mos/urbanoutlaw/urbanoutlaw
    Net volledig bekeken, prachtig verhaal !
    Zalig om naar die vent te luisteren imo, en wat een Porsche's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
      raar dat dit nog niet eerder gepost is, maar dit is een kortfilm over Magnus Walker, een echte Porsche 911 liefhebber en verzamelaar. Hij restaureert ze helemaal en voegt er ook altijd zijn persoonlijke details aan toe. Supergoed gefilmd ook, het toont echt waar de liefhebberij voor oldtimers allemaal om draait. Geniet ervan

http://www.reelhouse.org/mos/urbanoutlaw/urbanoutlaw
      zonet film bekeken en "Porsche Passion"
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
        Zo herkenbaar

heeft dat ook al schakelpeddels tegenwoordig, wist ik zelfs niet

Comment

• Ik was gisterenavond nog eens aan het youtuben.... hebeen zalig filpje geveonden van Drivr die gaan rijden naar Colorado met een 997 GTS om foto's te gaan shooten.... was de max maar ik vind het nu niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
            heeft dat ook al schakelpeddels tegenwoordig, wist ik zelfs niet
            Is nieuw op de 991

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Is nieuw op de 991
              alé dan zal de gt3 ook als optie schakelpeddels krijgen, jammer wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                alé dan zal de gt3 ook als optie schakelpeddels krijgen, jammer wel.
                ik dacht zelf dat ze aangekondigd hadden ze niet meer te maken met handbak?

Comment

• Tot nog toe hebben ze beide opties overwogen. Er is wel gezegd dat beide praktisch uitgesloten is. Er zijn spy foto's van zowel manuele als automatische versies.

Comment

• The King of All Porsche's by Kevin Ho 車 Photography, on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                      Ik was gisterenavond nog eens aan het youtuben.... hebeen zalig filpje geveonden van Drivr die gaan rijden naar Colorado met een 997 GTS om foto's te gaan shooten.... was de max maar ik vind het nu niet meer.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik heb iets met sportwagens in de winter.. 'Inlove:

Comment

• Wheelsboutique + Vorsteiner + ADV.1 Wheels + Matte Red + 997TT =

Not much else to say...Looks like a Legendary collabo just happened, enjoy!
                          The car has a ton of mods
                          Proto tech ecu
                          Evo headers
                          Tubi race exhaust
                          Evo Intercooler
                          IPD plentum

KW coilovers

Full Vorsteiner Aero Kit installed by Wheelsboutique
                          Matte red wrap by The Sign Savers

Wheels: ADV.1 2013 6.2 Track Spec's with custom WB specs
                          20x9.0 / 20x12.5
                          matte black spoke surfaces w/ gloss black trim, lips and inners
                          Michelin PSS 245/30/20 and 325/25/20

Amazing job to all involved, this truly turned out amazing!

Comment

• rode turbo vind ik niet waauww maar ze mogen hem altijd voor de deur komen plaatsen
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Comment

• dus een perfecte wagen voor mij
                                evolutie vooral in breedte is gelijklopend bij mij :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                  dus een perfecte wagen voor mij
                                  evolutie vooral in breedte is gelijklopend bij mij :-)

Comment

• Shake that ass
                                    Blijft toch m'n droomauto, kleur maakt niet uit Ooit hoop ik hier rondjes met te kunnen rijden am Nordschleife.
                                    Afgelopen jaar met GT3 mogen meerijden en moet zeggen wauw, wat een acceleratie en bochtensnelheid ivm m'n Clio, en ik die doet het daar al niet slecht . Maar dat is maar normaal ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten

Shake that ass
                                      Blijft toch m'n droomauto, kleur maakt niet uit Ooit hoop ik hier rondjes met te kunnen rijden am Nordschleife.
                                      Afgelopen jaar met GT3 mogen meerijden en moet zeggen wauw, wat een acceleratie en bochtensnelheid ivm m'n Clio, en ik die doet het daar al niet slecht . Maar dat is maar normaal ook

zalige foto! ook een van mn' droomwagens en vooral in deze kleurcombinatie

Comment

• Zo'n filmkes geven me terug kriebels om naar de NS af te zakken, rondjes te rijden + alle prachtige wagens daar te bewonderen en met een beetje geluk een rondje op de passagierstoel van een droomwagen te versieren/voorgesteld te krijgen
                                        Gast die sound
                                        Hier een kleine quote van een recensie die dat ik onlangs van iemand op driving-fun.com forum tegenkwam en ikzelf niet beter kan verwoorden

Het is een motor die geboren is op de tekentafels van motorsport ingenieurs, die amper stuk te stampen is, die fan-tas-tisch klinkt, met geluid dat door de toeren heen echt verandert.

Comment

• 2015 BMW S1000R
                                          2010 Renault Clio RS Cup
                                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
                                          X