Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Zo een oude 911 ziet er echt prachtig uit, zeker in de nieuwstaat zoals bovenstaande foto's.
Maar ik heb al van verschillende mensen gehoord (die ook moderne Porsches hebben/rijden) dat het wauw-gevoel van een oude Porsche snel weggaat.
De huidige Porsches zijn gewoon zo goed, dat vele dat van een oude 911 ook verwachten.
Uiteraard moet je met een standaard 911, niet rijden zoals met een huidige 911. (Buiten die zotte race klaargemaakte 911's die je soms op Francorchamps ziet rondrijden )
Voor mij een 997.2 of 991. Zo een classic 911 is voor erbij.Last edited by Alexx; 08/02/2013, 10:12.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk Berichten@ Philippe_RS: bedankt om deze foto's met ons te delen.
Wat is de bron?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenkben eens benieuwd hoe zo'n manuele 7 bak rijdt.
de pdk is super, maar is een beetje een killer voor het pure rijplezier imo.
- het laat jouw 2 handen op het stuur, waar ze behoren, zeker bij rap rijden
- het schakeld véééééééééééééééééééééél sneler dan een manueel
- het laat jouw concentreren op de belangrijkste zaken : de baan en het sturen
- geen "rode zone" gevaar...
En dan is er nog natuurlijk het groot plezier van het tegengesteld als rijden... de files en dat klote koppeling die je altijd moet induwen.Last edited by blue8300; 08/02/2013, 16:20.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
is het zelf schakelen, het in de hand houden van de auto niet veeeel leuker dan zo'n automaat zelf zijn ding laten doen?
voor mij toch wel. Dat is snel, enorm snel zo'n pdk maar toch het maakt het allemaal veel gemakkelijker voor de mensen.
Ik vind de pdk goed voor dagelijks verkeer, maar op circuit zou ik toch nog altijd liever zelf in de pot roeren.
De ene zal dat leuk vinden om overal supersnel door te knallen en maar "half" werk te moeten doen, ikzelf zou liever wat trager zijn maar wel meer plezier en meer gevoel hebben met de wagen.BMW X5 45e
Comment
Comment