Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hey kefkie ik ben juist terug van de garage , je weet wat ik in bestelling heb , heb daar nu is 5 min gaan rond zien , die staan allemaal op pirelli ,
Nu als je praat over track dat zou kunnen maar ik praat over algemeen gebruik en met die michelins voelde ik mij niet op het gemak .
Ik heb momenteel ook Pirelli P Zero liggen (235/35/19 en 265/35/19) en toch ook tevreden van. Kar gaat wel nooit op circuit moet ik erbij zeggen. Geen overdreven slijtage en nog nooit onveilig mee gevoeld. Op mijn Boxster had ik ook Michelin PS2 in 18", ook tevreden van geweest. De enige voddebanden waren deze die er af fabriek op lagen: Yokohama Advan.
Iemand een idee of de Macan in Genève zal staan?
Nog dit jaar start de productie in Leipzig. Ze gaan er dus binnenkort moeten mee komen... Frankfurt lijkt me wat laat (september pas).
Iemand een idee of de Macan in Genève zal staan?
Nog dit jaar start de productie in Leipzig. Ze gaan er dus binnenkort moeten mee komen... Frankfurt lijkt me wat laat (september pas).
Ik denk toch dat ze in Genève al 'iets' gaan tonen maar dat de echte voorstelling maar voor Frankfurt is. De productielijnen worden maar eind 2013 opgestart dus ik denk niet dat je er dit jaar nog veel zal zien rijden (toch niet in België).
Dit is wat Autobild zegt:
Das erste Mal werden wir den Macan auf dem Genfer Autosalon
sehen, wo Porsche eine erste Studie zeigen will. Produktionsstart ist
im Sommer im Porsche-Werk in Leipzig. Im September auf der IAA
präsentiert Porsche dann die Serienversion des Macan – und im Frühjahr
2014 kommt er zu Preisen ab 45.000 Euro auf den Markt. Das sind 5000
Euro mehr, als der Audi Q5 kostet. Trotzdem sind die Schwaben vom Erfolg
des SUV überzeugt – erst vor wenigen Wochen haben sie die
Stückzahl-Prognose des Macan von 45.000 auf 65.000 Autos im Jahr erhöht.
Comment