Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
    blah blah blah blah blah
    Koop er eerst een en dan mag je praten.

Hoe zielig en pathetisch kan iemand zijn....

Ik heb gisteren meermaals gevloekt op die pdk. Niet om de bak zelf maar wel om de bediening ervan.
    Duwen om op te schakelen en trekken om terug te schakelen? Niet logisch. Idem met die knoppen aan het stuur. Wat een zeiksysteem.

Gisteren ook ffkes een paar rondjes in Sport plus stand gereden en automatisch. En toch verslikt die zich toch nog wel in de versnellingen. Voornamelijk in korte bochten.

Nu weet ik niet of een manuele 7-bak beter -leuker- is, want ik heb enkel nog maar met pdk 911-jes gereden. Maar een manuele cayman schakelt echt niet verkeerd en is gewoon leuker omdat je dan nog wat te doen hebt onderweg.

Nuja ik heb zelf geen 911 dus ik weet niet of ik dit wel mag zeggen?
    BMW X5 45e

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
        blah blah blah blah blah
        Koop er eerst een en dan mag je praten.

Hoe zielig en pathetisch kan iemand zijn....
        minder zielig dan zo op de man spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Ik heb gisteren meermaals gevloekt op die pdk. Niet om de bak zelf maar wel om de bediening ervan.
          Duwen om op te schakelen en trekken om terug te schakelen? Niet logisch. Idem met die knoppen aan het stuur. Wat een zeiksysteem.

Gisteren ook ffkes een paar rondjes in Sport plus stand gereden en automatisch. En toch verslikt die zich toch nog wel in de versnellingen. Voornamelijk in korte bochten.

Nu weet ik niet of een manuele 7-bak beter -leuker- is, want ik heb enkel nog maar met pdk 911-jes gereden. Maar een manuele cayman schakelt echt niet verkeerd en is gewoon leuker omdat je dan nog wat te doen hebt onderweg.

Je hoeft niet zo'n ding te hebben om een oordeel te vellen.
          Een rondje er mee rijden is leuk maar kopen zal ik het nooit en al helemaal niet met PDK.
          Ik geef de voorkeur aan mechanische auto's waar het op de rijder aankomt en niet op de elektronica.
          Het probleem is dat moderne auto's steeds meer regeleenheden krijgen die het van de rijder overnemen.
          Auto's van nu zijn meer toegeschreven aan de Playstation generatie, de doorsnee automobilist of onze bejaarden mede weg gebruikers, een paar knoppen bedienen alles en verder hoef je bijna zelf niets meer te doen.
          Als je alle elektronica er af haalt dan komt 80% van de bestuurders er geen bocht meer mee door.

Comment

Dit zou in de nieuwe GT3 wel op de juiste wijze werken.
            Duwen bij terug schakelen en trekken bij opschakelen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Dit zou in de nieuwe GT3 wel op de juiste wijze werken.
                Duwen bij terug schakelen en trekken bij opschakelen.
                De enige juiste manier is een paddel links voor terug te schakelen en een paddel rechts voor op te schakelen. Zo was het reeds op mijn play station-stuurtje van 10 jaar geleden. Maar voor sommige dingen zijn ze blijkbaar niet zo snel van aannemen.

Comment

Stuur met paddles bestellen.
                  Last edited by BMWMB; 01/04/2013, 21:22.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                    De enige juiste manier is een paddel links voor terug te schakelen en een paddel rechts voor op te schakelen. Zo was het reeds op mijn play station-stuurtje van 10 jaar geleden. Maar voor sommige dingen zijn ze blijkbaar niet zo snel van aannemen.
                    Denk dat hij bedoelt met de schakelpook, niet de paddels of tiptronic knoppen.

Comment

• Hey Porsche-Lovers!

Ik ben Karen en ik rij dit jaar mee in de BRCC ( Belgisch kampioenschap ) + de 24u van Zolder met een Porsche 996 GT3 CUP, Ik vind dit echt een zalige bak.. Alles klopt en is zooo subliem gemaakt!

Ik dacht dit onderwerp is iets voor mij hier.. Ik Ben nog niet zo lang bij autoforum eigelijk!
                      Ik hoop hier veel bij te leren over Porsche

578110_10151492153494596_498411051_n.jpg

72672_4825385234909_915811869_n.jpg

Voila, hier al enkele pics!

Oh, zouden jullie ook mij even willen helpen met mijn fanpage op facebook?
                      http://www.facebook.com/KarenVaesDriftRaceGirl -> Gewoon even LIKEN

Comment

• SPAM-girl
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          SPAM-girl
                          Amai, wat een fijne welkom hier..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            SPAM-girl
                            @BMWMB Ge zijt gewoon jaloers, maar ik ook hoor, in positieve zin dan ;-)

@Karen Wat schuift zo'n like? ;-)

Maar ik vind het een knappe prestatie, none the less, veel succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                              @BMWMB Ge zijt gewoon jaloers, maar ik ook hoor, in positieve zin dan ;-)

@Karen Wat schuift zo'n like? ;-)

Maar ik vind het een knappe prestatie, none the less, veel succes!
                              Haha.. Das gesproken Jay! ;-)
                              Nee, meestal vinden mannen het wel sjiek hoor

Dankjewel voor het compliment.. Ik doe echt mijn uiterste best! En thanks voor de like he

Comment

• Ik vind het fantastisch een (knappe) vrouw die gebeten is door het circuit virus,zo zouden er meer moeten zijn,direkt ne like van mij gekregen se
                                Als ik nu geen goei punten gehaald heb, weet ik het ook ni meer zenne

Comment

• Doe jij normaal ook niet mee aan de Skylimitevents.......

Zouden meer vrouwen gebeten moeten zijn door het Porsche en circuit-virus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                    Ik vind het fantastisch een (knappe) vrouw die gebeten is door het circuit virus,zo zouden er meer moeten zijn,direkt ne like van mij gekregen se
                                    Als ik nu geen goei punten gehaald heb, weet ik het ook ni meer zenne
                                    Ik vind dat er ook zo meer vrouwen moeten zijn, Hopelijk kan ik een voorbeeld geven!
                                    we rijden nu dit jaar met 4 meisjes.. Dus da zijn er al 4 die in de autosport zitten
                                    Dixie, thanks voor de like!! Als ik ooit iets kan terug doen..+ Heel goei punten gehaald!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                      Doe jij normaal ook niet mee aan de Skylimitevents.......

Zouden meer vrouwen gebeten moeten zijn door het Porsche en circuit-virus!
                                      Hey, ja ik zit ook in het team van skylimitevents.. Ik help mee met trackdays en de driftscholen + geef ook les
                                      Kom je daar ook vaak ofzo?

Comment

• Ben benieuwd hoe jullie raceresultaten gaan zijn met het vrouwen team. Veel succes!!
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KarenSkylimit Bekijk Berichten
                                          Hey, ja ik zit ook in het team van skylimitevents.. Ik help mee met trackdays en de driftscholen + geef ook les
                                          Kom je daar ook vaak ofzo?
                                          Al wel eens gezien daar denk ik, fiat abarth?

Comment

Working...
                                          X