Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
    Al wel eens gezien daar denk ik, fiat abarth?
    Nee, ik rij niet rond met een Fiat Abarth.. Ben ik niet zo een fan van!
    Dat is mijn collega pilote Charlotte Maes die jij bedoeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Ben benieuwd hoe jullie raceresultaten gaan zijn met het vrouwen team. Veel succes!!
      Ik ben ook benieuwd.. Maar het eerste koers-jaar gaat vooral een leer jaar zijn voor ons.. We moeten vooral nog wat ervaring opdoen, en zeker ik.. 21 april rij ik mijn allereerste koers! Dus het is allemaal zeer spannend voor mij

Maar mijn tijden zijn niet slecht voor te beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KarenSkylimit Bekijk Berichten
        Ah ok, ik ben er wel fan van... allé van Charlotte dan toch, fiat zegt me ook niks. Veel succes in elk geval.

Comment

Ik ben ook benieuwd.. Maar het eerste koers-jaar gaat vooral een leer jaar zijn voor ons.. We moeten vooral nog wat ervaring opdoen, en zeker ik.. 21 april rij ik mijn allereerste koers! Dus het is allemaal zeer spannend voor mij

Maar mijn tijden zijn niet slecht voor te beginnen.
          Rijden jullie altijd met 3 samen of ieder zo eens een race?
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
            Ah ok, ik ben er wel fan van... allé van Charlotte dan toch, fiat zegt me ook niks. Veel succes in elk geval.
            Haha oke.. Thanks ;-)

Comment

Ik vind dat er ook zo meer vrouwen moeten zijn, Hopelijk kan ik een voorbeeld geven!
              we rijden nu dit jaar met 4 meisjes.. Dus da zijn er al 4 die in de autosport zitten
              Dixie, thanks voor de like!! Als ik ooit iets kan terug doen..+ Heel goei punten gehaald!
              Awel, misschien kan je me ooit eens leren driften hé , moet fantastisch zijn da onder de knie te hebben

Comment

Vandaag een trackday gedaan op Zandvoort met een 991 C2S.
                Wat mij opviel is dat de olie na een stint van 17min al op 120graden staat? Is dat normaal en wat valt er aan te doen?
                Is normaal.

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Thermostaat geregelde olie koeler zou uitkomst kunnen bieden, met de thermostaat ingesteld op minimaal 80º Celsius.
                Maar als hij nu al zo warm wordt dan wil ik niet weten hoe heet hij wordt tijdens een bloedhete zomer van 30º +.
                Ik vind wel dat het Spartaanse er helemaal af is bij zo'n 991, hij rijd als een Panamera.
                Thermostatische regeling voor de oliekoeling zit daar op.

Comment

Ik heb gisteren meermaals gevloekt op die pdk. Niet om de bak zelf maar wel om de bediening ervan.
                  Duwen om op te schakelen en trekken om terug te schakelen? Niet logisch. Idem met die knoppen aan het stuur. Wat een zeiksysteem.

Gisteren ook ffkes een paar rondjes in Sport plus stand gereden en automatisch. En toch verslikt die zich toch nog wel in de versnellingen. Voornamelijk in korte bochten.

Nu weet ik niet of een manuele 7-bak beter -leuker- is, want ik heb enkel nog maar met pdk 911-jes gereden. Maar een manuele cayman schakelt echt niet verkeerd en is gewoon leuker omdat je dan nog wat te doen hebt onderweg.

Nuja ik heb zelf geen 911 dus ik weet niet of ik dit wel mag zeggen?

Waarom laat je de PDK in automatische stand staan op circuit?? Dat snap ik niet.

Peddels aan het stuur zijn inderdaad 'verkeerd'. De PDK-ervaring is 10 keer beter/leuker/logischer als je de grote sport-paddles hebt.

Heb zelf al enkele malen met de handgeschakelde 7-bak gereden, en ik moet zeggen: PDK rijdt gewoon véél aangenamer. Vooral ook de veelzijdigheid is zalig: in comfort-stand zacht schakelend als ware het een automaat, in Sport-Plus en manuele modus meer dan sportief genoeg.
                  De 6-bak in de 981 is ook een veel leukere, 'bruikbaardere' bak dan de 7-bak uit de 991.

Comment

Hey Porsche-Lovers!

Ik ben Karen en ik rij dit jaar mee in de BRCC ( Belgisch kampioenschap ) + de 24u van Zolder met een Porsche 996 GT3 CUP, Ik vind dit echt een zalige bak.. Alles klopt en is zooo subliem gemaakt!

Ik dacht dit onderwerp is iets voor mij hier.. Ik Ben nog niet zo lang bij autoforum eigelijk!
                    Ik hoop hier veel bij te leren over Porsche

[ATTACH=CONFIG]96290[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]96291[/ATTACH]

Voila, hier al enkele pics!

Oh, zouden jullie ook mij even willen helpen met mijn fanpage op facebook?
                    http://www.facebook.com/KarenVaesDriftRaceGirl -> Gewoon even LIKEN

Super!

Rijdt Charlotte Maes ook niet in jullie team? Heb haar al enkele keren gezien bij 'ons' in de box (GPR Racing, Aston Martin).

Veel succes dit seizoen!

Comment

My bad, beetje te snel gereageerd.

Comment

Hey, ja ik zit ook in het team van skylimitevents.. Ik help mee met trackdays en de driftscholen + geef ook les
                        Kom je daar ook vaak ofzo?
                        Kwam er vroeger wel eens.... nu weet ik het vooral via Facebook en Dennis ' de fotografke ' zijn pagina.

Comment

• Comment

Rijden jullie altijd met 3 samen of ieder zo eens een race?
                            Wij rijden in de BRCC altijd met 3.. En bij de 24u van Zolder komt er een vrouw bij! ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              My bad, beetje te snel gereageerd.
                              No problem ze! ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                Awel, misschien kan je me ooit eens leren driften hé , moet fantastisch zijn da onder de knie te hebben
                                Het is vooral zeer verslavend!!

Comment

• Wheel Specs:

20" ADV7 Deep Concaves
                                  Titanium outers and centers

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zijn er hier die mee doen aan de Porsche days op Spa in Mei?
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X