Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenal een paar keer gespot in regio Waasland en Knokke => heeft perso plaat eindigend op 002
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenGisteren nog een GT2RS zien rijden is toch nog iets anders dan een GT3'tje.
En evt iets meer vermogen of is daar niet aangetuned?
En =/= tussen de Turbo, GT2 en GT3 zijn toch (want ik moet daar altijd precies over nadenken):
-Turbo: 4WD
-GT2: ook turbo en RWD, meer PK's als de Turbo en evenveel als de Turbo S (?)
-GT3: atm, RWD en minder PK's dan de Turbo(?) en de GT2 maar toch performanter dan beiden omdat het gewicht/pk het laagste is bij de GT3.
Klopt dat allemaal wat ik hierboven geschreven heb?Last edited by hmn_pwr; 21/05/2013, 10:26.
Comment
-
Last edited by hmn_pwr; 21/05/2013, 10:11.
Comment
-
Into the light by Wouter Dieryck, on Flickr
Eentje van zondag, heb er proberen iets artistiek van te maken,
wel moeilijk om het groen correct te laten overkomen op foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenGisteren naar de porsche dagen geweest terug een zalig dagje met prachtig weer en mooie porsches
vooral tof om die rode gemballa te zien, was een van de porsche die zeer lang op m'n bureaublad heeft gestaan in m'n jonge jaren
Comment
-
heb je niet gezien psycho dad, waar stond je R1 geparkeerd? Ben omstreeks 10H aangekomen en dan rond 17H vertrokken en nog eens gestopt aan de watervallen van Coo
vond wel wat jammer dat er niet veel speciale porsches waren, toch niet als je vluchtig over de porsches keek.
Maar toch weer een dagje waar ik met volle teugen van heb genoten
Comment
-
Misschien is het hier al ter sprake gekomen maar toch nog even melden dat Porsche Antwerpen verhuist van het Kempisch Dok
naar het voormalig sportterrein aan de Uilenbaan in Wommelgem.
Locatie ligt naast en is zichtbaar vanaf de E313.
De werken zijn daar begonnen, voorjaar 2014 moet het project rond zijn.
Comment
-
is idd al langer bekend.
grappig dat ze zoveel jaren geleden tegen porsche Antwerpen zeiden dat hun huidige locatie veeeel te groot is.
Nu met de diesels en panamara, cayenne e.d. is ze veel te klein geworden.
Familielid van mij werkt daar.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenMoet je toevallig niet in houthulst passeren voor een uitgebreid testritje
Nu onderweg. Ik heb wel de gopro mee.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment