Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Plaats aub eens wat foto's van uw voorkeur bmwmb
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

• Bij de meeste merken worden de opgegeven pk's van hun atmo motoren nooit gehaald maar bij Porsche dus duidelijk wel...
      2.0 JTDm

Comment

• 2.000km en 2 trackdays geleden heb ik nieuwe banden laten leggen op de porsche. Vrijdagavond rechts voor en achter plat gereden. Zaten nagels in. Zaterdag laten verwijderen en een prop in laten steken. Eentje zit in het zijvlak dus dat zou niet goed zijn volgens sommige.

dus kzou die 2 banden willen laten vervangen. Maar hier zeggen ze net dat die alle 4 vervangen moeten worden volgens de wet.

klopt dit?
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
          Lelijk. Das hier echt een tuning topic geworden he.
          +1 more Porsche, less tjoening!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            2.000km en 2 trackdays geleden heb ik nieuwe banden laten leggen op de porsche. Vrijdagavond rechts voor en achter plat gereden. Zaten nagels in. Zaterdag laten verwijderen en een prop in laten steken. Eentje zit in het zijvlak dus dat zou niet goed zijn volgens sommige.

dus kzou die 2 banden willen laten vervangen. Maar hier zeggen ze net dat die alle 4 vervangen moeten worden volgens de wet.

klopt dit?
            Neen gij
            Banden op dezelfde as moeten dezelfde zijn
            Voor de rest zijn er geen wettelijke bepalingen (afgezien van de profieldiepte natuurlijk)
            t zou schoon zijn moest je telkens alles moeten vervangen
            2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              2.000km en 2 trackdays geleden heb ik nieuwe banden laten leggen op de porsche. Vrijdagavond rechts voor en achter plat gereden. Zaten nagels in. Zaterdag laten verwijderen en een prop in laten steken. Eentje zit in het zijvlak dus dat zou niet goed zijn volgens sommige.

klopt dit?
              BMW heeft ooit bij mij een runflat winterband hersteld met een prop, kon geen kwaad volgens hen. Stond wel een bultje op aan de zijkant, maar heeft het zo 2 jaar volgehouden. Op een circuit waar de flanken soms al eens veel druk en warmteontwikkeling moeten verdragen, zou ik er toch ook niet 100% gerust in zijn.

Banden kan je best tegelijk links en rechts vervangen om gelijke grip te behouden, maar na 2000km en 2 TD zal dat nog wel meevallen denk ik, but don't take my word for it ;-)

Comment

• Minder tuning, meer porsche:

jammer dat ik hem niet direct kan tonen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                  Plaats aub eens wat foto's van uw voorkeur bmwmb
                  Een Porsche moet OEM zijn.

Deze vind ik een mooie 991: http://www.autogespot.be/nl/porsche-...012/10/15#img1
                  GT-zilver met mat-antracieten velgen en die speciale voorbumper (ik ben de naam kwijt), en dan met de 20mm verlaagde PASM, Torque vectoring en... handgeschakeld.

Ofwel een 997 GTS zoals deze: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
                  Zilvergrijs met zwarte wielen, die heerlijke kuipjes. Nog beter was het met een manuele bak.
                  Ook vind ik een 997 MK2 knap met de TurboII-velgen.
                  Het knapst zijn deze velgen natuurlijk onder zo'n dikke turbo: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                    Minder tuning, meer porsche:

jammer dat ik hem niet direct kan tonen

http://www.flickr.com/photos/mathieu...ie/8970523281/

Comment

• Leuke opmerking, zo over minder tuning en meer Porsche.
                      Terwijl Porsche zelf niets anders doet dan zijn eigen modellen tunen.

Comment

• Ge hebt tuning, en ge hebt tuning.

Comment

• Da's met alles zo. Wat de een veracht, vindt de ander prachtig. Dat hou je toch.

Comment

• Porsche | Hockenheim by Between The White Lines, on Flickr

Eens wat anders dan een 911

Comment

• Ow! Vette foto, zeker ook die nabewerking :-)

Comment

• Mmm de enigste versie van de 991 die ik mooi vind maar weet wel niet of de badge gt3 hiervoor gebruikt mag worden

Comment

• Roadtrip in een 911
                                  http://www.stanceworks.com/2013/06/the-true-driving-experience-only-comes-from-driving-a-classic/

1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                                  1984 BMW E28 520i
                                  2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Collega van mij zoekt een 997 4(s) cabrio facelift bj 2008-2009, mag rond de 55 000 € kosten, hij vind niet echt zijn zin, ook niet op mobile .de, alle tips zijn welkom.
                                    BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Comment

• Explore Martin Persson’s 361 photos on Flickr!

Comment

• Chris harris over de nieuwe gt3

Als die echt zoveel beter is dan de C2S. Amai dan

If we were a car magazine we'd call this a WORLD EXCLUSIVE, but we're not, so we won't. Let's just say we got very early access to the car everyone wants to ...
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X