Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche Serie G 3.2 L (198 by Fast-Auto.fr, on Flickr

Comment

• S c h i t t e r e n d!

Comment

• Voorbije weekend op de E314 een 964 en een 930 Turbo Targa met Canadese nummerplaat gezien. Beide prachtige wagens!

Comment

• Dat je een snelle Porsche kan kopen zegt nog niet dat je er ook de rij kwaliteiten voor hebt, en dit is bij 8 van 10 Porsche eigenaren het geval.
          Een snelle auto kopen is "één" er ook snel mee kunnen rijden is een heel ander verhaal.

Comment

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
              .

click pic to enlarge.

.
              Gaaf.

Comment

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• Hi, voor een goeie porsche garage moet ik bij de porsche lovers zijn veronderstel ik.
                  Mijn vraagje, ben van de voorkempen (zoersel). kent er iemand een goeie garage voor onderhoud? Heb vandaag een cayman gekocht en wil graag weten bij wie ik moet zijn indien ik iets voor heb.
                  Stel dat die weggesleept moet worden of zo dat ik hem dan ineens naar de juiste laat wegbrengen. verwacht geen problemen maar je weet nooit dus beter dat ik dat op voorhand weet.
                  beide zowel antwerpen (kempischdok) als geel liggen even ver van mekaar voor mij (iemand goede / slechte ervaringen met bepaalde garages ?)
                  Racing raes is daar iemand mee bekend ?

Comment

• Van horen zeggen is racing raes wel een goede garage, pca heb ik zelf wel goede ervaringen mee.
                    Verkopers doen wel een beetje uit de hoogte maar de naservice is wel top!
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Van horen zeggen is racing raes wel een goede garage, pca heb ik zelf wel goede ervaringen mee.
                      Verkopers doen wel een beetje uit de hoogte maar de naservice is wel top!
                      Met die verkopers heb je in het algemeen niet te maken voor een servicebeurt. Belangrijkste is dat de naservice goed en betrouwbaar is.
                      Heb het niet echt voor verkopers, wsl omdat ik geen maatpak draag. Jaar geleden gaan kijken voor Maserati (tweedehands) in wijnegem en die verkoper was eigenlijk onbeleefd, eigenlijk bijna grof (het is niet omdat je met jeans en Tshirt de zaak binnenkomt dat je geen maserati kunt veroorloven he).
                      Idem bij BMW garage op boomsesteenweg.
                      enfin heeft hier niks mee te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk Berichten
                        Met die verkopers heb je in het algemeen niet te maken voor een servicebeurt. Belangrijkste is dat de naservice goed en betrouwbaar is.
                        Heb het niet echt voor verkopers, wsl omdat ik geen maatpak draag. Jaar geleden gaan kijken voor Maserati (tweedehands) in wijnegem en die verkoper was eigenlijk onbeleefd, eigenlijk bijna grof (het is niet omdat je met jeans en Tshirt de zaak binnenkomt dat je geen maserati kunt veroorloven he).
                        True. Kan ik ook wat verhalen over vertellen

In ieder, heb er altijd een goeie naservice gehad daar.
                        BMW X5 45e

Comment

• 12345
                          Last edited by ; 23/06/2013, 20:57.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vette spot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk Berichten
                                Keeping up appearances.

Ze voelen zich goed omdat ze in een mooi kostuum lopen en omringd zijn door mooie en dure wagens maar ze zullen bijv. nooit hun wedde aan je neus willen hangen (in zoverre een mens daarin geïnteresseerd is wat een ander verdient) want dat is omgekeerd evenredig met het voorgaande :-)

Comment

• RUF CTR3 Clubsport by Raphaël Belly, on Flickr

nog een beetje tuning. Vind ze wel 10x mooier zonder spoiler

Comment

• Dikke foto

Carrera GT by GFWilliams.net Automotive Photography, on Flickr

Comment

• Comment

• Is dat een RUF?

Comment

Working...
                                        X