Zo simpel is dat niet. Je hebt een gat in het dak dat moet dichtgelast worden. Hiervoor moet de ganse plafondbekleding eruit en moet het dak herspoten worden. Dat vind ik toch al geen kleine ingreep meer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo simpel is dat niet. Je hebt een gat in het dak dat moet dichtgelast worden. Hiervoor moet de ganse plafondbekleding eruit en moet het dak herspoten worden. Dat vind ik toch al geen kleine ingreep meer.
Dan laat ik die antenne staan he, zie die toch niet als ik rondrij
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenZijn er dan soms trackdays waar er geen DB limiet is? Wist ik niet...
Ja, maar ze zijn zeldzaam en je betaalt iets meer.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenJa, maar ze zijn zeldzaam en je betaalt iets meer.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo simpel is dat niet. Je hebt een gat in het dak dat moet dichtgelast worden. Hiervoor moet de ganse plafondbekleding eruit en moet het dak herspoten worden. Dat vind ik toch al geen kleine ingreep meer.lets have some more member berries
Comment
-
Voor de mannen die zich afvragen of ne Porsche goed dwars kan gaan..
+ YouTube Video
Credits: Dennis Noten
For more -> Facebook -> Karen Vaes Drift & Race Girl
Comment
-
Ik heb AMS 06/1997 gekocht. Met daarin vijf bladzijden Ein Ruf wie Donnerhall. Klassiek artikel. Ik verslond 'm in die tijd.
Porsche.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KarenSkylimit Bekijk BerichtenVoor de mannen die zich afvragen of ne Porsche goed dwars kan gaan..
+ YouTube Video
For more -> Facebook -> Karen Vaes Drift & Race Girl2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KarenSkylimit Bekijk BerichtenVoor de mannen die zich afvragen of ne Porsche goed dwars kan gaan..
+ YouTube Video
For more -> Facebook -> Karen Vaes Drift & Race Girl
Zeer knap gereden!
Comment
-
+ YouTube Video
For more -> Facebook -> Karen Vaes Drift & Race Girl2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment