Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er komen meer en meer foto's vrij van Sapphire blue, vervanger van Aqua... Knap!
    EXACT hoe wij hem zouden bestellen exterieur.

Vergelijking

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Jammer van de standaard velgjes...

Comment

• Zalig! Waarop wachten jullie nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
          Dat ze zich dan een Cayenne Turbo kopen hé. Bende zeurpieten.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vind de standaardvelgen van de Cayman er niet slecht uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Vind de standaardvelgen van de Cayman er niet slecht uitzien.
              Dat is veelal het geval met standaardvelgen. Maar idd, op een Porsche verwacht je toch iets mooiers.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                Dat is veelal het geval met standaardvelgen. Maar idd, op een Porsche verwacht je toch iets mooiers.
                Bij Porsche is alles wat je moet hebben een optie, moesten ze kunnen ze zouden de wagen zonder velgen leveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                  Zalig! Waarop wachten jullie nog?
                  Jammer genoeg is mijn pa een eeuwige twijfelaar. Hij is vrij veel met zijn werk bezig, heeft niet veel vrije tijd meer en hij zou de wagen privé aankopen... Aankopen is geen probleem, enkel vraagt hij zich af of hij de wagen wel genoeg zou kunnen gebruiken.
                  Maar hij is nu eenmaal een eeuwige twijfelaar en dat is zeer jammer. Het is zeker nog niet uitgesloten hoor, maar ook nog niet bevestigd.

Want deze foto vind ik echt WAUW, zo hadden wij hem ook samengesteld

Comment

• MAGNIFIEK !

Porsche 993 3.8 RS look

Comment

• Zalig, maar wat een prijs voor een met enkel een RS look? toch?

Comment

• +1 Zoveel geld voor een poser RS, voor zo'n geld koop je toch een 997.2 GT3

Comment

• Het enige wat aan de blauwe Cayman zou kunnen verbeterd worden zijn de Carrera S velgen in Satin Platinum.
                          Enkele dagen geleden een witte Boxster met Carrera S in Satin Platinum en een zwarte Cayman zilveren Carrera S vlegen gezien in de showroom.
                          De Satin Platinum is toch nog een stukske knapper dan de zilveren velgen.

Gisteren te weten gekomen dat je bij de nieuwe GT3 beide schakel paddles achter het stuur te samen moet gebruiken om de gerobotiseerde koppeling te ontkoppelen. Is hetzelfde effect als je het koppelingspedaal indrukt bij een standaard manueel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                            Gisteren te weten gekomen dat je bij de nieuwe GT3 beide schakel paddles achter het stuur te samen moet gebruiken om de gerobotiseerde koppeling te ontkoppelen. Is hetzelfde effect als je het koppelingspedaal indrukt bij een standaard manueel.
                            Is volgens mij al sinds de 9x7.2 PDK (niet getest), werkt ook op de 981 Cayman S die ik getest heb.

Comment

• Werkt idd ook bij de nieuwe cayman... Toen ik het de verkoper vertelde wiste ze van niets

Comment

• Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Daarstraks in Top Gear de Singer 911
                                      SINCE 2009 DEFINITIVE DESIGN DYNAMICS & LIGHTWEIGHTING STUDY – TURBO Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco. Press Release A Relentless Pursuit of Excellence Singer is a philosophy, captured in these five words.We’re driven to […]
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        Daarstraks in Top Gear de Singer 911
                                        http://singervehicledesign.com/
                                        Dat zijn wel Porsche's die ik zou willen hebben.
                                        Maar wat kost zo'n geintje 100.000-200.000 Euro bovenop de aangeleverde auto. ???

Comment

• 400 000 en meer

Comment

Working...
                                          X