Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog beter en dichter bij huis:

Comment

• Ook achter een Porsch kan een sleurhut.

Comment

• Hopelijk zit er dan niet teveel breekbaar materiaal in, als hij eens het rechterpedaal intrapt

Comment

• million miles! http://www.youtube.com/watch?v=7oxAj...&feature=share

Comment

• Dat hoort toch niet?! Een Porsche met een sleurhut...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Die Hamann ombouw op die turbo valt nog mee , maar die ombouw van vhtuning is toch een soort Frankenstein creatie .

Wie wil daar in gezien worden , dan liever een originele 996 , daar kan je binnen 10 jaar nog mee buiten komen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                dit filmpje duurt juist 60 sec te lang !?!

Comment

• Deze "thread" is zeer slecht voor mijn ogen en gezondheid.

Ik moet hier wegblijven. Ik Porsche 911 te veel om hier telkens geconfronteerd te worden met al die knappe 911'ers.

Comment

• http://suchen.mobile.de/auto-inserat...xMileage=30000

Prachtige kleur en zeldzame manuele bak (toch voor de facelift turbo).

Comment

• heel mooi, maar turbo en cabrio zou ik nooit "mengen"

@kikie :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                        heel mooi, maar turbo en cabrio zou ik nooit "mengen"

@kikie :
                        Welke van de twee benne kik? De linkse of de rechtse?

'k Zal me eens dringend ne Porsche moeten aanschaffen, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                          http://suchen.mobile.de/auto-inserat...xMileage=30000

Prachtige kleur en zeldzame manuele bak (toch voor de facelift turbo).
                          Geen PDK en geen chrono, twee dingen die op een turbo zeker zouden moeten (voor mij toch). Wel weinig kilometers maar juist door de manuele bak moeilijk te verkopen.

Comment

• Heeft iemand een idee hoeveel pinnen er in de stekkerdoos naast de trekhaak zitten bij een porsche cayenne (MJ 2013) (dit zou 7 of 13 moeten zijn.)

Comment

I like:thumbup:
                              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                Heeft iemand een idee hoeveel pinnen er in de stekkerdoos naast de trekhaak zitten bij een porsche cayenne (MJ 2013) (dit zou 7 of 13 moeten zijn.)

Ik vermoed 13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                  Geen PDK en geen chrono, twee dingen die op een turbo zeker zouden moeten (voor mij toch). Wel weinig kilometers maar juist door de manuele bak moeilijk te verkopen.
                                  Verkeerd stuur en zeker de misser van geen sportzetels.
                                  Last edited by Davy_; 31/08/2013, 15:13.

Comment

• Oproep naar forumleden met een Porsche ala 997/991.

Met wie mag ik eens meerijden (als passagier natuurlijk)?

Comment

Oproep naar forumleden met een Porsche ala 997/991.

Met wie mag ik eens meerijden (als passagier natuurlijk)?
                                      enkele rit naar de P-dealer is dat OK?

Comment

• Enkele rit betekend dat ik te voet terug moet?

Comment

• Comment

Working...
                                          X