Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    Heeft iemand een idee hoeveel pinnen er in de stekkerdoos naast de trekhaak zitten bij een porsche cayenne (MJ 2013) (dit zou 7 of 13 moeten zijn.)
    13 zijn het er.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Dat staat hier gewoon in 't straat bij den tandtist.

En deze is van den tandtist.

Eigenaar van 't nieuw appartement dat pas gezet is heeft of had den deze.

Ik woon in een goei straat. Nu zelf nog ene kopen, se.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
        Dat staat hier gewoon in 't straat bij den tandtist.

Mooie mengeling van frans en nederlands zeg !!
        Dentiste en tandarts wordt tandtist
        Natuurlijk zou dentarts ook kunnen.
        2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Plaatselijk dialect he, wat kan ik er aan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
            Vette foto, en natuurlijk de GT3 ook

Comment

Plaatselijk dialect he, wat kan ik er aan doen.
              Inderdaad, dat is echt Kempisch. Den tandtist.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Inderdaad, dat is echt Kempisch. Den tandtist.
                Ook in Gent zeggen ze dat hoor, en dat is niet in de Kempen.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Ook in Gent zeggen ze dat hoor, en dat is niet in de Kempen.
                  Ah nee daar zeggen ze "dentist", zoals in het frans maar wel zonder "e" geschreven.. de franse taal en gent hé

Ik denk zelf dat "dentist" een beetje overal in belgie gebruikt wordtn, in het brugse of knokse ook bvb... maar tandtist had ik nog nooit gehoord.

Nu bon ja, wij zijn een beetje buiten het onderwerp
                  2014 Porsche Boxster 981
                  2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Het wordt wel zo uitgesproken: 'tantist'
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Het wordt wel zo uitgesproken: 'tantist'
                      Inderdaad, met de klemtoon op de t's....het woord dentist gebruiken we hier niet.
                      on topic: ne Porschggg
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Enkele rit betekend dat ik te voet terug moet?
                        neen, je VISA meedoen en buitenstappen met de laatste nieuwe 991 uit de toonzaal ;-) !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                          juist door de manuele bak moeilijk te verkopen.
                          Geen SC, akkoord maar een manuele (I of II, maakt niet uit) is gegeerd voor de juiste prijs.
                          Zou eerder denken dat 'turbo cabrio' het grootste probleem is.
                          Die liggen slechter in de markt dan coupé's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                            Geen PDK en geen chrono, twee dingen die op een turbo zeker zouden moeten (voor mij toch). Wel weinig kilometers maar juist door de manuele bak moeilijk te verkopen.
                            Klopt, ondanks lage km stand toch ook al 4j. en een kleur die niet allemans gedacht is.
                            Zal heel moeilijk zijn om iemand te vinden die daar 100k wil voor neertellen aan een niet-Porsche dealer.
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                neen, je VISA meedoen en buitenstappen met de laatste nieuwe 991 uit de toonzaal ;-) !!!
                                Met veel plezier maar ik geen visa enkel een debet kaart. En daarbij, ik kan niet van mijn geld af.

Comment

• Moest ik ooit het budget hebben om een auto te kopen voor dezelfde prijs van 991 waar ik eens mee rondrijdt, koop ik me toch iets anders/nog leukers..

De 991 is super en echt retesnel, maar het is een blijft een auto die je overal ziet..
                                  BMW X5 45e

Comment

• Ik ben al verzot op het model sinds ik kan herinneren en dat gaat er blijkbaar niet uit. Persoonlijk gaat het bij mij niet om de exclusiviteit maar eerder om de auto waar ik super fan van ben. Al rijdt iedereen er mee, dan nog wil ik er eentje.

Het budget hebben is één ding maar het nog kunnen verantwoorden om zoveel geld uit te geven aan een auto, is een ander ding.

Wat zou jij dan kopen, kefkie?

Comment

• Als je er zo zot van staat, zou ik niet twijfelen, je zal er zeker niet door teleurgesteld worden.

Opweg naar Zandvoort zet je de pdk in D, sportuitlaat dicht en gewoon cruisen als gelijk welke andere normale auto.

Kom je daar aan, zet sportplus op, uitlaat open, esp af en ge knalt daar rondjes mee gelijk een halve zot.

Na een dagje spelen zet je alles terug op normaal en ge rijdt comfortabel terug naar huis.

Ik denk niet dat er veel andere sportwagens dit kunnen nadoen.

Die auto wordt door mij af en toe gebruikt als daily (+- 1.000/week) en dat gaat allemaal probleemloos.

Zelf zou ik voor de prijs van dat model (+-140k) neigen naar een ferrari 430 scuderia of 360 challenge stradale.
                                      Zijn imo mooier, klinken een pak beter en rijden ook weer super goed.
                                      plus het is een ferrari
                                      BMW X5 45e

Comment

• Onderhoud en verbruikskosten zullen wel een heel pak hoger liggen dan bij Porsche denk ik

Comment

• das een feit da just is.

eerste onderhoud bij de porsche was 450 €.

Maar ik denk als je gemakkelijk +100k voor een auto kunt neertellen, dat het onderhoud best "betaalbaar" is.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X