Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tja, Ferrari is knap maar die wagens zeggen me eigenlijk -om zelf te hebben- totaal niks. Straf hé!. Kan er ook niks aan doen. En er zijn maar bepaalde modellen van Porsche dat me interesseert. De 365B, de originele 911 en liefst de 930. Zeker gene 964 en absoluut geen 996. De 997 S en hoger en de 991 natuurlijk. Ik geraak ook een beetje geïnteresseerd in de nieuwe Cayman.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenTja, Ferrari is knap maar die wagens zeggen me eigenlijk -om zelf te hebben- totaal niks. Straf hé!. Kan er ook niks aan doen. En er zijn maar bepaalde modellen van Porsche dat me interesseert. De 365B, de originele 911 en liefst de 930. Zeker gene 964 en absoluut geen 996. De 997 S en hoger en de 991 natuurlijk. Ik geraak ook een beetje geïnteresseerd in de nieuwe Cayman.
en recente link : http://www.ccr-vanleuven.nl/fileadmi...e/IMG_3094.jpg
Comment
-
Misschien wel, ja. Nog vergeten te vermelden dat ik totaal geen cabriolet wil, ook al zijn de cabriolets van Porsche wreed knap. Toch zeker met een hard top.
Met het volgende ben ik waarschijnlijk een uitzondering maar een turbo interesseert me totaal niet omwille van de turbo inlaten voor de achterwielen. Deze turbo inlaten breken de mooie lijn van de Porsche volledig af. Ook zijn de standaard bumpers van een turbo veel te druk naar mijn goesting. Dus ook de luchtinlaten bij de Cayman vind ik persoonlijk een afbraak van de lijn van deze Porsche.
't Moet nogal just zijn he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMoest ik ooit het budget hebben om een auto te kopen voor dezelfde prijs van 991 waar ik eens mee rondrijdt, koop ik me toch iets anders/nog leukers..
De 991 is super en echt retesnel, maar het is een blijft een auto die je overal ziet..OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOveral? Ik ben net gaan kijken, maar ik heb er toch geen gevonden op mijn oprit of in mijn garage.
ik ben er net op een afstand van van 10km 5 tegengekomen, waarvan een 1 997 GT3BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenoh
ik ben er net op een afstand van van 10km 5 tegengekomen, waarvan een 1 997 GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenkunde inneens een toerke mee rijden met de 911
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOveral? Ik ben net gaan kijken, maar ik heb er toch geen gevonden op mijn oprit of in mijn garage.
ik wel.....
en nee het is geen schaalmodel2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
Comment