Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GT3

is dit een originele kleur op dit model?
    Wss was dit meer een kleur die optie was op die 996 GT3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
      GT3

is dit een originele kleur op dit model?
      Wss was dit meer een kleur die optie was op die 996 GT3?
      Hey, psssst...... 997 GT3, niet 996 GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
        Hey, psssst...... 997 GT3, niet 996 GT3.
        Volgens mij bedoelt ie dat de gele kleur meer gekozen werd op de 996 dan op deze 997 GT3
        BMW X5 45e

Comment

• Ahja, nu lees ik het ook. Ik val in de afronten.

Tijd om dodokes te gaan doen, blijkbaar.

Comment

• Idd, kbedoelde dat dit een kleur was die niet voorkwam op de 997 maar eerder op de 996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              eerste onderhoud bij de porsche was 450 €.

Maar ik denk als je gemakkelijk +100k voor een auto kunt neertellen, dat het onderhoud best "betaalbaar" is.
              Gebruikelijke klein onderhoud is x2 en groot onderhoud x3 van dat bedrag... tenzij je niet bij een officiele gaat en dat zou ik toch niet aanraden voor een recente Porsche als de restwaarde je lief is.

Comment

• die 450€ was bij een officiële dealer van porsche (die in Knokke bij Alexanderr) voor een 991 .

valt dus goed mee?

Een ferrari/lambo is duurder in onderhoud, dat weet ik. Ik ken iemand met een 575 die er 2k per jaar voor betaald aan onderhoud. Maar ik bedoel als je dat bedrag "gemakkelijk" op tafel kan leggen voor een auto, dan zal je er niet over vallen of een gewoon onderhoud nu €500 is of € 1.000 bv.
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  die 450€ was bij een officiële dealer van porsche (die in Knokke bij Alexanderr) voor een 991 .

valt dus goed mee?

Een ferrari/lambo is duurder in onderhoud, dat weet ik. Ik ken iemand met een 575 die er 2k per jaar voor betaald aan onderhoud. Maar ik bedoel als je dat bedrag "gemakkelijk" op tafel kan leggen voor een auto, dan zal je er niet over vallen of een gewoon onderhoud nu €500 is of € 1.000 bv.
                  Heeft hij al 25.000km dan ? Zal misschien een eerste beperkt onderhoud zijn, nieuwe olie en wat dingen afchecken?

Ik betaalde anders wel 900 en 1500 voor de Cayman bij Porsche Brussel, elke 25.000km weliswaar (+/- 2 jaar).

Comment

• nee stond op 18.000 na 1 jaar, maar er wordt wel veel mee op circuit gereden dus beter wat vroeger binnen doen dan de voorschreven 30.000km/3 jaar.

en dat was ook niets te vroeg want de olie had zijn beste tijd ook al gehad zeiden die mannen.

en was idd een beperkt onderhoudje maar, alles nakijken, oliën en filters vervangen en zo'n prullen. Wel de software van de PDK helemaal aangepast en ze hebben heel de motor er moeten uithalen voor alle afdichtingen na te zien.
                    BMW X5 45e

Comment

• Dat is dan wel goedkoop als de motor eruit is geweest en de software is aangepast.

Comment

• was nu wel op kosten van Porsche zelf.

waren 2 terugroepacties.
                        BMW X5 45e

Comment

• Voilà se, opgelost. Dat verklaart alles.

Comment

• Deze week kunnen kennismaken met Francorchamps in deze twee prachtwagens: een 997 GT3 en GT3 RS. De RS is echt een circuitbeest...

Comment

• de gewone niet? Scheelt toch niet veel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                de gewone niet? Scheelt toch niet veel?
                                Ik voelde toch wel wat verschil: andere versnellingsverhoudingen, luidere uitlaat, ... gewoon allemaal iets meer racy

Comment

• Comment

• RWB Darth Vader Edition

lettertjes op de remklauwen gewoon loep zuivah

click pic to enlarge.

.

Comment

• echt magnifieke foto! goed gedaan

Comment

• Van een overkill spoiler gesproken

Comment

Working...
                                        X