dat dacht ik ook!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit is een Reinhold Schmirler Porsche.
Bekommen Sie einen Überblick über die Fahrzeuge die wir vermarkten. Ferrari, Porsche, Mercedes, McLaren, Pagani, Bugatti, Jaguar,Lamborghini ...
Een enorm powerhouse. Van 80 naar 180 km/h accelereren in 6,1 seconde. And guess what, in 2001 mocht ik er in proefrijden. Auto stond in Keulen te koop, bij Auto Becker.
Er was weinig ruimte om even flink door te halen. Veel te veel verkeer. Maar op de A3 wist ik toch 240 op de Tacho te krijgen.
Ik heb nog nooit zo'n wegligging gevoeld. Zo vast, zo stabiel. Gecombineerd met de zeer goede remmen was het gewoon spelen met het overige verkeer. Met dank aan Alzen Motorsport en H&R Federn.
Hier de site van Reinhold Schmirler. Oftewel RS Tuning.
Last edited by Twingo1; 06/10/2013, 02:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenhooow zeg
meer info!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDe eerste in belgie was een zwarte bij pck normaal. Stond er al even voor die officieel mocht ingeschreven worden.
Comment
-
Beste Porsche liefhebbers, Dit najaar staat een diorama gepland met het Porsche center als thema http://vollmer-online.de/en/articles/art_5606.html bedoeling is deze in een landschap in te werken en ook het interieur volledig uit te werken. Weten jullie misschien waar ik foto's kan vinden van binnen en omgeving buiten? zomaar een Porsche garage (zoals in Knokke) zie ik mij niet direkt doen. Alvast bedankt voor jullie hulp
Comment
-
vraag het eens mooi aan Nicolas : http://www.porsche-rescue911.be/
als je mooie foto's maakt en bezorgd hem een copie zal hij dat wel goed vinden
hij heeft het wel druk, dus even geduld als je mail stuurt.
succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenGezien het IMF gaat proberen om 10% van iedereen zijn spaarcenten af te snoepen, zal ik maar nen Porsche kopen zeker. Dan kan het IMF da geld toch al niet afpakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenGezien het IMF gaat proberen om 10% van iedereen zijn spaarcenten af te snoepen, zal ik maar nen Porsche kopen zeker. Dan kan het IMF da geld toch al niet afpakken.
niet op jouw spaarcenten zelf hé, maar 10% op de intresten die ze opbrengen op 1 jaar ...2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenOf het IMF slaagt in hun opzet is één, effect op het koopgedrag heeft het nu al, getuige jouw opmerking.
Het zal eerder een ander effect teweeg brengen, namelijk gaat de inflatie dan deftig omhoog. Niemand wil dat betalen en vele rijken zullen aan kapitaalsvlucht doen. De andere, minder rijken en gewone (financieel) burger zal gauw zijn centen van de bank afhalen. Banken krijgen ne klop, economie nog meer. mensen durven geen geld meer uitgeven want ze kunnen niet meer sparen met alle negatieve gevolgen van dien.
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichtenniet op jouw spaarcenten zelf hé, maar 10% op de intresten die ze opbrengen op 1 jaar ...
Iemand met €500.000 op zijn spaarboekje kan €50.000 afgeven.
Voor €50.000 heb je een knappe standaard 997 van de eerste generatie.
IMF choqueert met ideetje van 10% superbelasting op spaargeld
Moet iedereen binnen de Europese Unie binnenkort tien procent van zijn spaargeld afstaan aan de fiscus? Als het van het Internationaal Monetair Fonds (IMF) afhangt, zou dat kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
Neen, neen. Het IMF wil 10% op de spaarcenten. Dus de centjes die iedere goede spaarder op de bank staan hebben.
Iemand met €500.000 op zijn spaarboekje kan €50.000 afgeven.
Dat heb je dus totaal verkeerd verstaan.
Het is wel degelijk een BELASTING en niet het afgeven van een kapitaal.
Een belasting is een taks op de opbrengsten van kapitaal of werk.
Het idee is van eenmalig belastingen op te effen op de rendement van de vaste gezet kapitaal, dus op de intresten van het spaargeld.
Iemand met 500.000€ op zijn spaarboek krijgt bvb 20.000€ intresten, op deze zal hij eenmalig 10´% afstaan onder vorm van een belasting, dus 2.000€
nb: daarbij zou je echt dom zijn om zulke bedragen op een spaarereking te plaatsen.....2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
Comment