Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenHij zal wel vriendelijk willen zijn.
(J/K)Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten+1
.............
of hij is niet veel gewoonBMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
997gt3rs mk1 (geen LED achterverlichting ! )
met mk2 central verschluss wielen !
.
Comment
-
Haha ik was er eerder ook al naar op zoek gegaan.
Een 30-jarige met beige interieur waar het naar binnen regent volgens de man zelf op Twitter.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Geen foto maar toch topic gerelateerd (mop).
Ferdinand Porsche, de grote auto-ontwerper, overlijdt en komt aan de hemelpoort. Sint-Pieter ontvangt hem en zegt: ‘Beste meneer Porsche, vanwege uw grote verdienste voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen.’ - ‘Oké,’ zegt Porsche, ‘laat me dan een uurtje met God babbelen.’ - ‘Beste God,’ begint Porsche wanneer hij even later oog in oog met het Opperwezen staat, ‘waar zat u in godsnaam met uw hoofd toen u de vrouw ontwierp?’ - ‘Hoezo?’ vraagt God. - ‘Wel,’ antwoordt Porsche, ‘uw ontwerp stikt van de fouten. De voorkant is niet aerodynamisch, het maakt veel te veel lawaai, de onderhoudskosten zijn extreem hoog, de achterkant hangt te los, de koplampen zijn veelal te klein, en vijf à zes dagen per maand is het volkomen nutteloos.’ God denkt even na en zegt dan: ‘Dat zal allemaal wel zo zijn, meneer Porsche, maar volgens de statistieken rijden er toch véél meer mannen met mijn uitvinding dan met de jouwe.’
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]99912[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99913[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99914[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99915[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99916[/ATTACH]
Deze 964 met 993 Carrera 4S Umbau heeft jaren in België te koop gestaan. EZ is februari 1989. Door RS Tuning ( Reinhold Schmirler ) getuned tot 650 pk en 773 Nm.
Zomer 2002 stond die echter nog in Velbert, BRD te koop. Heb er toen kort in proefgereden. Niet op hoge snelheid.
Maar op binnenwegen wel vol accelereren in de 2 en 3. Erg leuk!
Maar ik ben benieuwd, kent iemand deze auto?
Temeer omdat die tot voor enkele jaren dus in België te koop heeft gestaan.
Ik ben benieuwd waar die nu is.
Was toch echt in België waar die te koop stond, een jaar of wat geleden!
Comment
Comment