puurder dan puur kan niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Persoonlijk vind ik dit een verkrachting van een mooi auto.
Mooi auto want mooi kleur, zelf als de 964 niet echt mijn lieveling is.
Maar vooral een verkrachting door de ongelooflijke lelijke velgen en de wagen is vééééééél te laag...
Sorry maar voor mij trek dit op niets.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenSorry als het hier al ergens staat, en het is maar uit nieuwsgierigheid maareuhh.... met welke Porsche(s) rijdt Jeroom? Hoorde hem erover bezig in De Slimste Mens Ter Wereld...
Zwarte 997 II C4S PDK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik dit een verkrachting van een mooi auto.
Maar vooral een verkrachting door de ongelooflijke lelijke velgen en de wagen is vééééééél te laag...
Sorry maar voor mij trek dit op niets.
Te laag? ligt perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk wist niet dat die achter raampjes open konden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik dit een verkrachting van een mooi auto.
Sorry maar voor mij trek dit op niets.
maar deze foto's komen volgens mij van SEMA een beurs in US specifiek voor tuning ... dus ?!?
de velgen : lijken "van ver" een beetje op de echte Fuchs velgen die P heel lang gebruikt heeft dus ... een twijfelgeval
kleur : niet origineel, wel mooi voor mij, maar dus ook ... twijfel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtente laag : 101% mee eens
maar deze foto's komen volgens mij van SEMA een beurs in US specifiek voor tuning ... dus ?!?
de velgen : lijken "van ver" een beetje op de echte Fuchs velgen die P heel lang gebruikt heeft dus ... een twijfelgeval
kleur : niet origineel, wel mooi voor mij, maar dus ook ... twijfel
Comment
Comment