Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk BerichtenZouden die ultra brede rauh welts niet vooral show zijn maar weinig go? Belasting op achteras en chassis lijkt mij enorm toe te nemen met die veel bredere banden. Cool vind ik het zeker wel!
Comment
-
-
-
Comment
-
Mint groen is wel degelijk een originele 964 kleur, check maar eens op Youtube de Topgear test van Tiff Needell van de 964 Turbo :-) Je ziet het niet vaak maar ik vind het schitterend, zeker op 964RS!
aa06c3c6518574e1d8896cf2d6adf8d3.jpg
Ik geef jullie inderdaad gelijk dat deze te laag ligt (toch om mee te rijden) Voor te posen is iets anders natuurlijk, het is maar wat je ermee wil doen ... Die 964 is van de eigenaar/dealer? van Rotiform velgen en is dus zijn demo-wagen. De fuchs variant vind ik alleszins niet geslaagd. Hij is in juni trouwens ook in Belgie geweest (Vanuit de US) met deze wagen op het RS-Fest in Zolder (Meeting van 964 RS eigenaren)
1011891_411695565613456_1461079403_n.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Url Bekijk BerichtenMint groen is wel degelijk een originele 964 kleur, check maar eens op Youtube de Topgear test van Tiff Needell van de 964 Turbo :-) Je ziet het niet vaak maar ik vind het schitterend, zeker op 964RS!
[ATTACH=CONFIG]100265[/ATTACH]
Ik geef jullie inderdaad gelijk dat deze te laag ligt (toch om mee te rijden) Voor te posen is iets anders natuurlijk, het is maar wat je ermee wil doen ... Die 964 is van de eigenaar/dealer? van Rotiform velgen en is dus zijn demo-wagen. De fuchs variant vind ik alleszins niet geslaagd. Hij is in juni trouwens ook in Belgie geweest (Vanuit de US) met deze wagen op het RS-Fest in Zolder (Meeting van 964 RS eigenaren)
[ATTACH=CONFIG]100264[/ATTACH]
Brian heeft dan ook geld genoeg om dat ding naar hier te verschepen, de paarse is van Black Sheep? De Belgische Roti invoerder?
Comment
Comment