Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Zouden die ultra brede rauh welts niet vooral show zijn maar weinig go? Belasting op achteras en chassis lijkt mij enorm toe te nemen met die veel bredere banden. Cool vind ik het zeker wel!

Comment

• ^ Een carrera gt en zeker in het geel blijft er prachtig uitzien.

Comment

• Comment

• slechte fotoshop zeg

Comment

• Lekker tjuning topic!

Comment

• ²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                  Zouden die ultra brede rauh welts niet vooral show zijn maar weinig go? Belasting op achteras en chassis lijkt mij enorm toe te nemen met die veel bredere banden. Cool vind ik het zeker wel!
                  Die dingen zitten veel op trackdays

Comment

• Perfectie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                      ²

*Drool*

Comment

• [IMG] Porsche 964 by GFWilliams.net Automotive Photography, on Flickr[/IMG]

Comment

• [IMG] Ferrari Enzo and Porsche Carrera GT by GFWilliams.net Automotive Photography, on Flickr[/IMG]

Comment

• een enzo is toch echt bloedmooi in profiel

Comment

• 2 machtige wagens van 2 van de meest machtige merken
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Mint groen is wel degelijk een originele 964 kleur, check maar eens op Youtube de Topgear test van Tiff Needell van de 964 Turbo :-) Je ziet het niet vaak maar ik vind het schitterend, zeker op 964RS!
                                aa06c3c6518574e1d8896cf2d6adf8d3.jpg

Ik geef jullie inderdaad gelijk dat deze te laag ligt (toch om mee te rijden) Voor te posen is iets anders natuurlijk, het is maar wat je ermee wil doen ... Die 964 is van de eigenaar/dealer? van Rotiform velgen en is dus zijn demo-wagen. De fuchs variant vind ik alleszins niet geslaagd. Hij is in juni trouwens ook in Belgie geweest (Vanuit de US) met deze wagen op het RS-Fest in Zolder (Meeting van 964 RS eigenaren)
                                1011891_411695565613456_1461079403_n.jpg

Comment

• dit vindt ik ook een machtig kleur voor de 964 RS,
                                  weet wel de naam niet ervoor.

Normaal gezien in het licht toch een tikje donkerder paars naar m'n mening?

Comment

• Rubystone Red, inderdaad roze/paars tint. In de jaren 90 verklaarden ze je gek, momenteel vragen ze +100K voor een goede

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Url Bekijk Berichten
                                      Mint groen is wel degelijk een originele 964 kleur, check maar eens op Youtube de Topgear test van Tiff Needell van de 964 Turbo :-) Je ziet het niet vaak maar ik vind het schitterend, zeker op 964RS!
                                      [ATTACH=CONFIG]100265[/ATTACH]

Ik geef jullie inderdaad gelijk dat deze te laag ligt (toch om mee te rijden) Voor te posen is iets anders natuurlijk, het is maar wat je ermee wil doen ... Die 964 is van de eigenaar/dealer? van Rotiform velgen en is dus zijn demo-wagen. De fuchs variant vind ik alleszins niet geslaagd. Hij is in juni trouwens ook in Belgie geweest (Vanuit de US) met deze wagen op het RS-Fest in Zolder (Meeting van 964 RS eigenaren)
                                      [ATTACH=CONFIG]100264[/ATTACH]

Brian heeft dan ook geld genoeg om dat ding naar hier te verschepen, de paarse is van Black Sheep? De Belgische Roti invoerder?

Comment

• Over iemand anders zijn centen laat ik mij niet uit, de paarse is inderdaad van Black Sheep.

Comment

• 964 in Murano groen...

Comment

Working...
                                          X