Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A few months ago we teased you with a few quick photos of RWB 993 rocking a set of PUR LG01 from the Legacy Series.
    After that not much was heard from us, but today that is all about to change.
    We're proud to release the official photos of this "rough' beast.
    Fitted with a massively staggered set of LG01's, this 993 is sitting absolutely perfectly.

Porsche 993 RWB (Rauh-Welt Begriff)
    PUR LG01 | 18x10.5 | 18x13
    Satin Gold Face, Lip | Matte Black Barrel

P U R

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik ben die RWB's beu gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                    Ik ben die RWB's beu gezien.
                    +1

Comment

• ikke ni
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        Miljaar, knap ding.

En dieje Porsche ook.

Comment

• voor diegene die ze niet zat zijn

.

click pic to enlarge.

,.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                            German engineering at it's best. Dat is wat ik altijd van Porsche verwachtte. Blijkbaar niet dus. Valt dat eens dik tegen.

Dus de 997.2 motoren zijn wel te vertrouwen? Of nie?
                            Is een totaal ander ontwerp waarbij de klassieke ontwerpfouten uit de M96/M97 motorenfamilie er niet meer zijn.
                            Of die betrouwbaarder zijn moet nog blijken want er zijn nog maar relatief weinig exemplaren met hoge km standen. Ik neem aan van wel.
                            Directe injectie heeft echter zijn eigen nadelen zoals koolstofafzetting bijv. (google eens op 'carbon build-up') maar dat is niet specifiek voor Porsche.

Sterkste en meest betrouwbare Porsche motoren blijven met voorsprong de Turbo en het atmo-blok uit de GT3 familie
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              Almost Perfection.

Knap, enkel andere velgen!

Comment

• 930 Turbo. by DENNISVDMEIJS.NL Photography, on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                  Ik ben die RWB's beu gezien.

Snap ik wel, ik blijf dat de max vinden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                    2006 is geen 10jaar hé
                                    Daarbij is het absoluut normaal als je weet hoeveel pk's en uitstoot die heeft.

nb:
                                    Wat hard om dit te zeggen maar ergens is het goed zo voor de imago van Porsche. (ik ga er op mijn kap krijgen )

BMW waren hun imago kwijt doordat ze betaalbaar werden voor "johnny's" (tuning, snel rijden, enz)
                                    Nu is het de beurt aan Audi om een slecht imago te krijgen door die zelfde "johnny's" die nu liever Audi dan BMW verkiezen.
                                    Ik zou niet willen dat Porsche dit ook moet ondergaan zouden ze te "betaalbaar" worden
                                    Ik begrijp wat je bedoelt en ik merk het zelf ook op. De meeste tjoeniktoestanden gebeuren op oudere wagens wanneer ze "bereikbaarder" beginnen te worden. Jammere zaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Waar heb je deze gevonden? Heb je er meer info over?

Comment

• SINCE 2009 DEFINITIVE DESIGN DYNAMICS & LIGHTWEIGHTING STUDY – TURBO Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco. Press Release A Relentless Pursuit of Excellence Singer is a philosophy, captured in these five words.We’re driven to […]

Comment

• Comment

Working...
                                          X