Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik moet ne Porsche hebbe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      Voor de geïnteresseerden: Tweedehandsweekend bij Carrera Motors op 14 en 15 dec. doorlopend van 10-18u
      Iemand geweest per toeval?
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• Als het dichterbij was geweest, dan had ik misschien gaan zien.

Comment

• Afgelopen vrijdag naar "Ferdinand Porsche-The heritage" tentoonstelling geweest te Expo autoworld brussels.
          Toffe ervaring en , als porsche liefhebber, zeer mooie auto's kunnen bewonderen maar had er voor de 12€ inkom stiekem wel een beetje meer van verwacht.
          Hoogtepunt van die dag was voor mij toch wel om, eindelijk!, de legendary "Rothmans porsche" te kunnen aanschouwen . Man, in realiteit is die toch veel breder,lager en langer dan dat ze op foto's doen uitschijnen(denk dat dit de longtail version was?) Jongens toch, hier heb ik toch wel even staan op kwijlen
          Zal nog niet te veel foto's posten voor diegene dat mssch nog van plan zijn om tot daar te gaan

Comment

• Staat er een 918?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
              Staat er een 918?
              Ja, maar dan wel de concept versie. Dus die met de uitlaten aan de zijkanten...

Comment

• Ben ook nog van plan om te gaan zien! Ben benieuwd ziet er allesinds goed uit!

Comment

• Comment

• Turbo S.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                      Afgelopen vrijdag naar "Ferdinand Porsche-The heritage" tentoonstelling geweest te Expo autoworld brussels.
                      Toffe ervaring en , als porsche liefhebber, zeer mooie auto's kunnen bewonderen maar had er voor de 12€ inkom stiekem wel een beetje meer van verwacht.
                      Hoogtepunt van die dag was voor mij toch wel om, eindelijk!, de legendary "Rothmans porsche" te kunnen aanschouwen . Man, in realiteit is die toch veel breder,lager en langer dan dat ze op foto's doen uitschijnen(denk dat dit de longtail version was?) Jongens toch, hier heb ik toch wel even staan op kwijlen
                      Zal nog niet te veel foto's posten voor diegene dat mssch nog van plan zijn om tot daar te gaan
                      Heb er een reportage van gezien op rtbf en vind het ook wat tegen vallen.
                      Had er ook meer van verwacht en ga dit aan mij laten voorbij gaan.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Turbo S.

Letterkes van de nummerplaat zijn eraf gevlogen.

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            He, heu, wat is dat?

Photoshop?

Comment

• .

.

Comment

• Stond in de week bij mijn buur. Er zit naar het schijnt een nieuwe motor in.

Comment

• Comment

• 911e

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X