Ik moet ne Porsche hebbe!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenVoor de geïnteresseerden: Tweedehandsweekend bij Carrera Motors op 14 en 15 dec. doorlopend van 10-18u2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Afgelopen vrijdag naar "Ferdinand Porsche-The heritage" tentoonstelling geweest te Expo autoworld brussels.
Toffe ervaring en , als porsche liefhebber, zeer mooie auto's kunnen bewonderen maar had er voor de 12€ inkom stiekem wel een beetje meer van verwacht.
Hoogtepunt van die dag was voor mij toch wel om, eindelijk!, de legendary "Rothmans porsche" te kunnen aanschouwen . Man, in realiteit is die toch veel breder,lager en langer dan dat ze op foto's doen uitschijnen(denk dat dit de longtail version was?) Jongens toch, hier heb ik toch wel even staan op kwijlen
Zal nog niet te veel foto's posten voor diegene dat mssch nog van plan zijn om tot daar te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenStaat er een 918?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenAfgelopen vrijdag naar "Ferdinand Porsche-The heritage" tentoonstelling geweest te Expo autoworld brussels.
Toffe ervaring en , als porsche liefhebber, zeer mooie auto's kunnen bewonderen maar had er voor de 12€ inkom stiekem wel een beetje meer van verwacht.
Hoogtepunt van die dag was voor mij toch wel om, eindelijk!, de legendary "Rothmans porsche" te kunnen aanschouwen . Man, in realiteit is die toch veel breder,lager en langer dan dat ze op foto's doen uitschijnen(denk dat dit de longtail version was?) Jongens toch, hier heb ik toch wel even staan op kwijlen
Zal nog niet te veel foto's posten voor diegene dat mssch nog van plan zijn om tot daar te gaan
Had er ook meer van verwacht en ga dit aan mij laten voorbij gaan.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Proden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenTurbo S.
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Photoshop?
Comment
Comment