Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• not my cup of tea

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
      Stond in de week bij mijn buur. Er zit naar het schijnt een nieuwe motor in.

Zalig! Wil ik ook nog wel in mijn collectie

Comment

• kleur past alvast ;-)

ik wil volgende week ook naar Autoworld gaan, welke dag is best?
        nog iets anders te zien in de buurt?

Comment

• morgen voor de 2e keer in 6maanden tijd terug naar de garage voor garantieproblemen, blijkbaar zijn ze toch niet meer zo bulletproof als ze ooit waren.
          BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Zalig! Wil ik ook nog wel in mijn collectie
                Gij hebt een collectie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  morgen voor de 2e keer in 6maanden tijd terug naar de garage voor garantieproblemen, blijkbaar zijn ze toch niet meer zo bulletproof als ze ooit waren.
                  Precies wel, ik kende iemand met een 993, ging daar nooit mee op onderhoud en die kar bleef gewoon rijden.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Jay Leno Drives the Porsche 911 Reimagined by Singer.

Comment

• 964 RS. by DENNISVDMEIJS Photography, on Flickr

Comment

• Porsche 991 4S - 20" EtaBeta Piuma Winterräder.

Über 45 Jahre Tuning Erfahrung, über 25 Jahre Eisenmann Partner, Spezialist für TÜV Eintragungen, TÜV Sondereintragung für Version Race

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                          Precies wel, ik kende iemand met een 993, ging daar nooit mee op onderhoud en die kar bleef gewoon rijden.
                          Ja ja natuurlijk
                          De filters kuisen van zichzelf zeker hé?
                          En de olie werd nooit vuil per mirakel lolllllllllllllllllll
                          Iedereen weet nu dat jouw kennis geen een respect geeft aan zijn voertuig en dat niemnad zijn vrak moet kopen.. een auto zoals een 993 vraagt juist een zeer stipt en preices onderhoud

Als ik me goed herinnert een 993 dat is elke 15.000km of 1 jaar
                          Voor een 997 is het elke 30.000km of 2 jaar, de mijne heeft nu 86.000km en nog niets gehad van problemen (verbruik is 1/2L olie op 15.000km, dus bijna niets)
                          Last edited by blue8300; 25/12/2013, 18:12.
                          2014 Porsche Boxster 981
                          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                            Gij hebt een collectie?
                            Ja, die telt momenteel 1 Opel Corsa

Comment

morgen voor de 2e keer in 6maanden tijd terug naar de garage voor garantieproblemen, blijkbaar zijn ze toch niet meer zo bulletproof als ze ooit waren.
                              welke problemen ? gekende of ?zoals je mischien hebt gelezen op am he ik ook ene besteld .
                              en als je zoiets leest ben je da wel benieuwd
                              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                Ja, die telt momenteel 1 Opel Corsa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                  Ja ja natuurlijk
                                  De filters kuisen van zichzelf zeker hé?
                                  En de olie werd nooit vuil per mirakel lolllllllllllllllllll
                                  Iedereen weet nu dat jouw kennis geen een respect geeft aan zijn voertuig en dat niemnad zijn vrak moet kopen.. een auto zoals een 993 vraagt juist een zeer stipt en preices onderhoud

Als ik me goed herinnert een 993 dat is elke 15.000km of 1 jaar
                                  Voor een 997 is het elke 30.000km of 2 jaar, de mijne heeft nu 86.000km en nog niets gehad van problemen (verbruik is 1/2L olie op 15.000km, dus bijna niets)
                                  Ja die kennis heeft geen respect voor zijn voertuig, zijn keuze. Daarmee wou ik vooral zeggen dat ze nogal betrouwbaar zijn.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                    welke problemen ? gekende of ?zoals je mischien hebt gelezen op am he ik ook ene besteld .
                                    en als je zoiets leest ben je da wel benieuwd
                                    pdk is opnieuw geprogrammeerd, alle kabeltjes buisjes afdichtingskes zijn vervangen.

en nu geraakte de auto niet op temperatuur, verwarming werkte niet enz. Staat er nu van dinsdag en ze weten nog niets.
                                    BMW X5 45e

Comment

pdk is opnieuw geprogrammeerd, alle kabeltjes buisjes afdichtingskes zijn vervangen.

en nu geraakte de auto niet op temperatuur, verwarming werkte niet enz. Staat er nu van dinsdag en ze weten nog niets.
                                      Als de auto niet op temperatuur raakt, lijkt het me ook vrij normaal dat de verwarming niet deftig werkt. Auto die niet op temperatuur komt = koelwater warmt niet op --> warmte van het koelwater kan ook niet gebruikt worden om het interieur te verwarmen.
                                      Welke vervangwagen heb je meegekregen?

Comment

• Wat ze tegenwoordig veel bij pca meegeven, een golf 7 tdi .
                                        BMW X5 45e

Comment

Working...
                                        X