ale gene turbo S?!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenAls de auto niet op temperatuur raakt, lijkt het me ook vrij normaal dat de verwarming niet deftig werkt. Auto die niet op temperatuur komt = koelwater warmt niet op --> warmte van het koelwater kan ook niet gebruikt worden om het interieur te verwarmen.
Welke vervangwagen heb je meegekregen?
Lijkt mij vooral simpelweg het probleem met een sonde, de thermostaat voelt de temperatuur niet van de motor zelf als die warm is2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenLijkt mij vooral simpelweg het probleem met een sonde, de thermostaat voelt de temperatuur niet van de motor zelf als die warm isBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenIemand een idee of de Macan aanwezig is op de expositie rond F POrsche in Autoworld?
is wel de moeite
mijn foto's op : http://www.mijnalbum.nl/Album=FXXDPU6L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenmorgen voor de 2e keer in 6maanden tijd terug naar de garage voor garantieproblemen, blijkbaar zijn ze toch niet meer zo bulletproof als ze ooit waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenOver welke Porsche gaat het, 997 of 991?IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment