Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwaar is die te vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwaar is die te vinden?
Die hebben alles en online voorraad controleren is mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenKermis in het land.
Comment
-
2015 Porsche 911 Targa leaked
A new image is bringing the upcoming Porsche 911 Targa into the spotlights once again as this is the most representative one which has made its way onto the web so far.
(http://www.inautonews.com/2015-porsc...d#.Us35gPQW2Sp)
Last edited by Philippe_RS; 09/01/2014, 17:32.
Comment
-
Zou blijkbaar ook met een automatisch wegklapdak worden.
Wat voor mij dan toch wel een beetje het retro gevoel van de targa omzeep helpt...
Bron : http://www.vierenzestig.nl/13070/aut...rga-bevestigd/Last edited by Philippe_RS; 09/01/2014, 17:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenin de betere dagbladhandel of eventueel online lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten2015 Porsche 911 Targa leaked
A new image is bringing the upcoming Porsche 911 Targa into the spotlights once again as this is the most representative one which has made its way onto the web so far.
(http://www.inautonews.com/2015-porsc...d#.Us35gPQW2Sp)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenOnlangs in een porsche garage geweest voor de ophaling van de wagen in herstelling,
ik heb hier gezien dat deze mentaliteit in deze garage echt ondermaats is..
We hebben er een half uur staan wachten,, niemand heeft ons verder geholpen,,
Er zijn in totaal 4 mensen ons gepasseerd, die keken ons aan en liepen gewoon verder.
Heb in 2 wagens gaat zitten, om te hopen dat dan iemand van de verkoop ons dan ging verder helpen,
Oké de ene receptionist was bezig, er zat nog iemand naast die ons gewoon zat aan te kijken en voor de rest geen moeite deed om ons verder te helpen.
Na een half uur werden we toch verder geholpen, bijna geen uitleg gekregen welke onderdelen die in garantie vervangen werden, heb ik hier extra om gevraagd, zij hij gewoon hetzelfde.
Ik werk zelf in een Audi garage en dacht toch dan porsche meer klantengericht was ed..
Dit is me echt tegengevallen amai..
Over welke garage gaat het hier dan Mr. Polo, als ik vragen mag?
Ik moet zeggen dat ik van slechte service eigenlijk nooit last heb gehad als ik destijds prijs ging vragen voor een nieuwe wagen.
Zowel bij Porsche Center Antwerpen als bij Penders in Luik waren de verkopers uitermate vriendelijk... hoewel mijn vriendin en ik ook nog maar in onze zogenaamde late-twenties waren.
Bij Verellen in Geel heb ik gemengde ervaringen... een keer keek daar niemand naar u om en een andere keer waren ze dan wel weer behulpzaam.
De voor mij vlottere bereikbaarheid heeft mij dan toch bij Penders doen terecht komen...
bediening is daar keer op keer tip top in orde.
Receptionisten zijn vriendelijk, verkopers komen goedendag zeggen en de mannen van de naverkoop geven elke klant een individuele behandeling. Ik heb daar nog nooit het gevoel gehad een nummer te zijn... iets wat mij bij bepaalde BMW en Audi garages keer op keer mateloos ergert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen spijtig dat Porsche apen van de carettestraat verdwijnt, zag het een paar weken geleden maar was het vergeten
vond het gebouw echt Porsche en ken de voorgeschiedenis
Comment
Comment