Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenPrachtige config ook! Duidden die gele remklauwen toen ook al op PCCB's?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
Voor de porsche liefhebbers mss een aanrader om volgende maand eens de EVO te lezenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenEcht knap!
op mijn scherm zag je nog duidelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenEcht knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenvandaag in DE een recente 911 gezien met '50' embleem op de kont , iets speciaal !?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenen het verhaal gaat voor.
auto is nog altijd niet klaar
eerst was het een stom lekje in een of ander darmpje. Dat zou op 2 dagen klaar zijn.
we zijn nu een week verder en de kleppen lekken die in augustus door pck zijn vervangen geweest als terugroepactie.
nu hopen ze deze voor donderdag af te hebben.
De baas van mijn neef ging zijn splinternieuwe 991 S PDK afhalen bij de dealer (in NL). Er stonden bij afhaling 8km op de teller. Na ongeveer 2km op weg naar huis (km stand 10) viel alles uit: PDK failure. Is afgesleept naar de dealer maar alle elektronika-resets en software-updates bleven vruchteloos. Uiteindelijk is de hele boite vervangen moeten worden. Is zijn nieuwe wagen in totaal 7 weken kwijt geweest.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenGisteren gehoord op familiefeest.
De baas van mijn neef ging zijn splinternieuwe 991 S PDK afhalen bij de dealer (in NL). Er stonden bij afhaling 8km op de teller. Na ongeveer 2km op weg naar huis (km stand 10) viel alles uit: PDK failure. Is afgesleept naar de dealer maar alle elektronika-resets en software-updates bleven vruchteloos. Uiteindelijk is de hele boite vervangen moeten worden. Is zijn nieuwe wagen in totaal 7 weken kwijt geweest.
Comment
Comment