Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
maar wat ik me dan afvraag, zet er een originele 911S naast is deze dan niet kleiner dan deze?
Alsook de wielbasis van een 964 is toch al groter dan een klassieke 911?
maar wat ik me dan afvraag, zet er een originele 911S naast is deze dan niet kleiner dan deze?
Alsook de wielbasis van een 964 is toch al groter dan een klassieke 911?
Ja en nee... als ik me niet vergist tussen 64 en 68 was de wielbasis 2211mm (short)
Na 69 werd het 2268 (long), dus het model dat hier gekopieed werd, en van '76 is het 2272mm, tot op het einde van de 911 reeks
De 88 model (dus 964 reeks) heeft ook 2272mm, dus niet langer dan de laatste 911 maar wel meer dan de eersten.
4mm ga je niet echt zien denk ik
Ook de 993 heeft 2272mm
996 en 997 is het 2350mm
991 is het 2450mm
Die witte 991 Turbo S is echt een droomwagen! Wat een prachtige lijnen!
Ik zelf had een half jaar geleden dit geluk. Een vriend van me is monteur bij Jaguar en we waren op een zaterdag aan m'n auto bezig daar, toen zijn leidinggevende binnenkwam met deze F-Type. Er ging steeds een lampje branden als hij reed. Of die vriend van me even een testrit wilde maken met de laptop erbij. Ik kon gewoon mee als ik dat leuk vond...... Tuurlijk!
Na een half uurtje rijden kwamen we deze RUF RWB tegen. Ik maakte daar een foto van en de eigenaar kwam naar buiten gesprint. Hij wilde de F-Type juist graag zien
Die witte 991 Turbo S is echt een droomwagen! Wat een prachtige lijnen!
Ik zelf had een half jaar geleden dit geluk. Een vriend van me is monteur bij Jaguar en we waren op een zaterdag aan m'n auto bezig daar, toen zijn leidinggevende binnenkwam met deze F-Type. Er ging steeds een lampje branden als hij reed. Of die vriend van me even een testrit wilde maken met de laptop erbij. Ik kon gewoon mee als ik dat leuk vond...... Tuurlijk!
Na een half uurtje rijden kwamen we deze RUF RWB tegen. Ik maakte daar een foto van en de eigenaar kwam naar buiten gesprint. Hij wilde de F-Type juist graag zien
Comment