Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Deze morgen in Automoto gingen ze op fabrieks bezoek bij RUF. ❤️
Tapatalk Proden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Heb ik ook al meerdere malen rond Torhout gespot. Heb er ook wat foto's van tijdens onze terugweg van Porsche Francorchamps Days twee jaar geleden.
Iemand die trouwens weet of dit een echte 993 Turbo S is?
Volgens mij is dit wel een originele kleur van Porsche, heb ik nog op 993's gezien
Comment
-
een 993 turbo s heeft normaal gezien gele remklauwen, zou vier kleinere uitlaten moeten hebben tov de 2 dikke op deze, tussen de deur en achterwielen zitten er luchthappers en de spoiler heeft dacht ik nog een tweede iets hogere spoiler. Nu helaas is niet alles goed zichtbaar op deze foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenSpijtig van de foute velgen en overdreven verlaging wel.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichteneen 993 turbo s heeft normaal gezien gele remklauwen, zou vier kleinere uitlaten moeten hebben tov de 2 dikke op deze, tussen de deur en achterwielen zitten er luchthappers en de spoiler heeft dacht ik nog een tweede iets hogere spoiler. Nu helaas is niet alles goed zichtbaar op deze foto.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichteneen 993 turbo s heeft normaal gezien gele remklauwen, zou vier kleinere uitlaten moeten hebben tov de 2 dikke op deze, tussen de deur en achterwielen zitten er luchthappers en de spoiler heeft dacht ik nog een tweede iets hogere spoiler. Nu helaas is niet alles goed zichtbaar op deze foto.Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk denk dat het een Turbo is en geen Turbo S.
daarom niet minder knap. Enkel jammer van de verlaging en velgen
Comment
-
Lijkt meer op een 928.
Tapatalk Proden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment