Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een paar fotookes van een 993 turbo gedeeltelijke S (is zo uit de fabriek gekomen op aanvraag klant maar is geen volledige S) van een kennis van mij die ik eens gepolierd heb.

Comment

• Zeer knap!
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heerlijkste Porsche ooit
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Zeer knap!
          Inderdaad.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• prachtig! enkel ben ik geen fan van dat koelgat bij de turbo s

Comment

• Is die zwarte 993 turbo van in de buurt? Nog nooit zien rijden

Rode zij richtingaanwijzers door witte vervangen en de 18" velgen van de 965 turbo 3.6 er op en ze mogen hem hier afzetten (maar zo ook).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                Is die zwarte 993 turbo van in de buurt? Nog nooit zien rijden

Rode zij richtingaanwijzers door witte vervangen en de 18" velgen van de 965 turbo 3.6 er op en ze mogen hem hier afzetten (maar zo ook).
                Is van ne mens van Booischot maar die rijd er eigenlijk nooit mee,heeft nu een 50000km maar die heeft een stuk of 6 auto's en den deze staat altijd op stal (heeft ook ne 997 turbo Gemballa)

Comment

• En zijn broer een rode carrera gt?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    En zijn broer een rode carrera gt?
                    Ik heb al regelmatig kanten Booischot een rode Gt gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      En zijn broer een rode carrera gt?
                      Inderdaad , die heeft er verleden jaar een zwaar ongeval mee gehad , maar is ondertussen terug hersteld,zou een 200000 euro gekost hebben naart schijnt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                        Inderdaad , die heeft er verleden jaar een zwaar ongeval mee gehad , maar is ondertussen terug hersteld,zou een 200000 euro gekost hebben naart schijnt...

Heb daar nog een foto van. Was net gebeurd toen ik passeerde
                        BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                            Knap, aanrader met deze km-stand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                              Dan kun je even goed u geld in de vuilbak smijten als je bij ae koopt
                              zal me even verduidelijken, een jaar terug kan iets langer zijn stond er een blauwe turbo te koop, ik had hier intresse voor even gebelt en volgens hun en de foto's , auto in showroom staat, ongeval vrij en was volgens hun nooit mee gebrakt
                              Werkelijkheid was dat de wagen op drie plaatsen herspoten was voorkant passagiers kant en achteraan passagiers kant , dit is meestal door op circuit de vangrail in te gaan , eerst wou de verkoper mij nog wat wijs maken maar toen ik vroeg mag ik een lakziekte meeting doen gaf hij zijn leugens toe , dan is voor mij heel het vertrouwen weg,
                              de ene kant die niet herspoten was was helemaal gekrast wagen was precie gekuist met schuurpapier
                              Het leder binnenin was beige op de foto's prachtig in werkelijk heid helamaal afgeroffeld en zwarte vegen
                              IK heb hier toenop af ook wat over gepostdenk ik
                              Als laatste nog een. Tip schrijf de nr die op de ramen staat op hier mee kun je alles terug vinden, zo kwam ik te weten dat die blauwe turbo in werkelijkheid in Italië op circuit gediend heeft
                              Als je zo probeert de mensen te bedotten is dat spijtig ,
                              maar eerlijkheid halve heb ik ook een vriend en die kocht daar een Jaguar en deze is wel redelijk tevreden.
                              mijn vertrouwen hebben ze niet
                              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Idd. oppassen...
                                Ik beschouw die garantie bij een marchand trouwens ook niet als volwaardig.
                                Als je zoveel geld uitgeeft, koop dan in godsnaam een Porsche Approved, kun je nadien (indien gewenst) zelf nog verlengen tot 10j. of 200000km
                                2021 Taycan 4S
                                2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                  Idd. oppassen...
                                  Ik beschouw die garantie bij een marchand trouwens ook niet als volwaardig.
                                  Als je zoveel geld uitgeeft, koop dan in godsnaam een Porsche Approved, kun je nadien (indien gewenst) zelf nog verlengen tot 10j. of 200000km
                                  Inderdaad, heb al wat verhalen in de kennissenkring van porsche's gekocht langs de steenweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                    Dan kun je even goed u geld in de vuilbak smijten als je bij ae koopt
                                    zal me even verduidelijken, een jaar terug kan iets langer zijn stond er een blauwe turbo te koop, ik had hier intresse voor even gebelt en volgens hun en de foto's , auto in showroom staat, ongeval vrij en was volgens hun nooit mee gebrakt
                                    Werkelijkheid was dat de wagen op drie plaatsen herspoten was voorkant passagiers kant en achteraan passagiers kant , dit is meestal door op circuit de vangrail in te gaan , eerst wou de verkoper mij nog wat wijs maken maar toen ik vroeg mag ik een lakziekte meeting doen gaf hij zijn leugens toe , dan is voor mij heel het vertrouwen weg,
                                    de ene kant die niet herspoten was was helemaal gekrast wagen was precie gekuist met schuurpapier
                                    Het leder binnenin was beige op de foto's prachtig in werkelijk heid helamaal afgeroffeld en zwarte vegen
                                    IK heb hier toenop af ook wat over gepostdenk ik
                                    Als laatste nog een. Tip schrijf de nr die op de ramen staat op hier mee kun je alles terug vinden, zo kwam ik te weten dat die blauwe turbo in werkelijkheid in Italië op circuit gediend heeft
                                    Als je zo probeert de mensen te bedotten is dat spijtig ,
                                    maar eerlijkheid halve heb ik ook een vriend en die kocht daar een Jaguar en deze is wel redelijk tevreden.
                                    mijn vertrouwen hebben ze niet
                                    Sorry, maar welke turbo was dat? Ik hou het aanbod daar redelijk int oog en kan me deze wagen niet herinneren. Als je verhaal klopt verwondert me dat heel erg.
                                    Ik kocht mijn R8 bij AE en vond de service er opperbest, bij onderhoud zelfs een R8 als vervanger meegekregen.
                                    Misschien is jouw bovengenoemde turbo een uitschuiver van formaat als het waar is , maar t is daar zeker geen regel.
                                    En Idd wordt er wel gespoten , maar dan is t voornamelijk om krassen of steenslag weg te werken en de auto picobello te leveren.

ik ben alleszins een tevreden klant.

mvg beltar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Sorry, maar welke turbo was dat? Ik hou het aanbod daar redelijk int oog en kan me deze wagen niet herinneren. Als je verhaal klopt verwondert me dat heel erg.
                                      Ik kocht mijn R8 bij AE en vond de service er opperbest, bij onderhoud zelfs een R8 als vervanger meegekregen.
                                      Misschien is jouw bovengenoemde turbo een uitschuiver van formaat als het waar is , maar t is daar zeker geen regel.
                                      En Idd wordt er wel gespoten , maar dan is t voornamelijk om krassen of steenslag weg te werken en de auto picobello te leveren.

ik ben alleszins een tevreden klant.

mvg beltar
                                      Beste
                                      ik schat zoals ik zei een dik jaar terug,was die blauwe die vooraan tegen het venster stond,ik heb hier echt toen op af ook een topic over gepost,
                                      Ik ga die mensen niet afbreken als het niet zo was , zoals je kon lezen heb ik ook een vriend die daar WEL redelijk te vreden was
                                      Die wagen was een wrak stond te koop voor 68000euro , nu dat is een zaak en dan heb je de keuze kopen of niet , maar dat de heer Alex en zijn verkoper u beliegen vind ik veel erger , als je adverteerd ongeval vrij dan kan een wagen NOOIT herspoten zijn , als je dan daar aankomt en je ziet dat ja dan voel je u direct gepakt
                                      trouwens als zijn wagens die ik daar toen bekeken heb konden een grote beurt bij de Wax iT gebruiken
                                      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Working...
                                      X