Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tuurlijk niet, is zo fake als maar kan
    Is een 996 3.4 Tiptronic van het eerste modeljaar dan nog. Staat bovenaan het lijstje van 'least wanted Porsches' bij Rennlist
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

• Er staat bij "GT3 uitvoering", zegt dus niet dat het een GT3 is hé
      Maar wel dikke fail ivm de versnellingsbak

Comment

• Dan moet hij de stickers en het logo van de gt3 er niet opplakken.

Bij de 997 kon je ook een spoiler pakket bestellen waardoor het een beetje op een gt3 lijkt maar laat de originele logo's er dan wel opstaan.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
            Dan moet hij de stickers en het logo van de gt3 er niet opplakken.

Bij de 997 kon je ook een spoiler pakket bestellen waardoor het een beetje op een gt3 lijkt maar laat de originele logo's er dan wel opstaan.
            Tja, hoeveel hebt ge er niet die M logo's of AMG logo's opplakken?

Comment

• Dat vind ik even erg.

Het ergste is dan nog dat de persoon zijn wagen verkoopt en niet de waarheid zegt.
              Een gt3 is toch nog van een ander kaliber dan een "gewone" 911.

Comment

Dat vind ik even erg.

Het ergste is dan nog dat de persoon zijn wagen verkoopt en niet de waarheid zegt.
                Een gt3 is toch nog van een ander kaliber dan een "gewone" 911.
                Feit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                  Er staat bij "GT3 uitvoering", zegt dus niet dat het een GT3 is hé
                  Dat was ook mijn eerste gedacht toen ik het las.
                  "Gt3 uitvoering" waarmee hij waarschijnlijk wil zeggen...optisch omgebouwd naar een GT3.

Het staat vol met gewone Bmw's met M3 bumpers, spiegels en logo's of Mini Cooper D's met JCW bumpers enz...
                  Zolang ze hem niet te koop stellen als een originele heb ik hier geen probleem mee.
                  Zelf zou ik er zo gene kopen.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Dat was ook mijn eerste gedacht toen ik het las.
                    "Gt3 uitvoering" waarmee hij waarschijnlijk wil zeggen...optisch omgebouwd naar een GT3.

Het staat vol met gewone Bmw's met M3 bumpers, spiegels en logo's of Mini Cooper D's met JCW bumpers enz...
                    Zolang ze hem niet te koop stellen als een originele heb ik hier geen probleem mee.
                    Zelf zou ik er zo gene kopen.
                    Vriend van mij zijn zoon heeft zich naar eigen zeggen identiek dezelfde JCW gekocht als de mijnen ...

Cooper D van 10j oud met JCW bumpers ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Vriend van mij zijn zoon heeft zich naar eigen zeggen identiek dezelfde JCW gekocht als de mijnen ...

Cooper D van 10j oud met JCW bumpers ja.
                      Hij is misschien gechipt ook dus let maar op.
                      Als je een bumper zoekt voor een Cooper D moet je niet lang zoeken hoor.
                      Ze zijn bijna allemaal omgebouwd naar een S of JCW.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• In mint condition by Facebook.com/ Jeffrey de Ruiter Photography, on Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Fak zeg, je zal maar met zo'n maandagauto opgescheept zitten, gelukkig is deze man 'mondig' genoeg om een oplossing af te dwingen
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Amai, dan leg je toch geen klein bedrag neer, en dan krijg je zoiets in de plaats
                                  Da's toch gewoon niet deftig getest?

Comment

• Inderdaad, damn wat een lijst met problemen Erger nog voor de eigenaar is dat hij al zolang naar de garage gaat voor alles te maken, en dat er blijkbaar nog altijd zoveel mankementen zijn die maar niet opgelost worden.
                                    Voor mij nog maar eens een voorbeeld dat 'premium' niet meer bestaat..

Comment

• Bwa, nog steeds geen problemen met m'n RR Phantom.

Comment

• Ieder merk heeft wel eens maandag auto's... Hij zegt het zelf in zijn filmpje dat de zijne de enige met problemen is. Ik vind wel dat de eigenaar een dikke chapeau verdiend, zo rustig blijven in de situatie.

Comment

• En de klantendienst van Porsche in de US of A is blijkbaar ook heel behulpzaam.

Comment

Working...
                                          X