Op vraag van ... verwijderd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Next week on the Techno Classica in Essen, Germany, Auto Leitner and Gina Classics will be present at Stand 212 in Hall 12 with a fine selection of classics and youngtimers. One of them will be this rare 964 Leichtbau in Speed Yellow with original 393 km. Can you guess her price? You are welcome at our stand to verify.....
Comment
-
Zaterdagavond/nacht heeft de Porsche weer zijn geest gegeven.
Porsche assistance gebeld, mens was zeer vriendelijke en probeerde ter plaatse nog wat op te lossen. ging niet dus auto mocht op de depaneur. Leuke verhalen gehoord van die man .Vervangwagen meegekregen (insignia, bwa bwa), auto zou vandaag of morgen naar porsche Knokke gebracht worden. Deze middag gemaild naar iemand daar en die reageerde onmiddelijk dat er het zullen nakijken. paar uurtjes later telefoon gekregen dat die al klaar is .
Soit morgenvroeg gaan afhalen want heb nu geen tijd en het is toch wel even rijden tot Knokke. Terugkomen zal altijd sneller zijn
Van een service gesproken. Direct antwoorden, vriendelijk bellen,...
Mijn ervaring met Porsche Wommelgem, waar de auto eind vorig jaar heeft gestaan, liggen toch op een beduidend ander niveau. Porsche-onwaardig imo, zelfs lada-onwaardig. Kar is zelfs daar toen aangekocht geweest.
Beloven dat die op 2 dagen zou afzijn want het zou maar een geplet darmpje zijn, 2 weken later nog niets (ok ik snap dat er soms wel wat kan tussenkomen). Zelf 5x gebeld en elke keer zou het de dag later af zijn, ik denk dat er fouten zijn gebeurd daar want inneens gingen ze het op kapotte kleppen steken die door PCK vervangen zijn geweest in augustus dat jaar als terugroepactie.
In de showroom werd ik door niemand verder geholpen, ok ik heb niet de leeftijd van een P-rijder, maar als ik al een kwartier sta te wachten heb ik toch wel het recht om verder geholpen te worden lijkt me.
Soit, het is spijtig dat die weer kapot is, maar PCK en de takelwagenman zorgde er wel voor dat zo'n ambetante situatie snel en keurig werd opgelost.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOranjeOorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenGT3'sOorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenRS
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZaterdagavond/nacht heeft de Porsche weer zijn geest gegeven.
Man man man, wat was deze keer het probleem?
Als ze veel Porsche Approved garantieverlengingen willen slijten bij 991-eigenaars dan zijn ze goed bezig2.0 JTDm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenMan man man, wat was deze keer het probleem?
Als ze veel Porsche Approved garantieverlengingen willen slijten bij 991-eigenaars dan zijn ze goed bezig
wel goed en snel opgelost door pckBMW X5 45e
Comment
Comment