Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Sent from my Windows Phone using Tapatalk

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                  Verhaal komt tot een einde.

Comment

• Best de filmpjes op volgorde bekijken.

Comment

• Comment

• Comment

• Kerel blijft er precies nog rustig bij, op zo'n kar zou dat écht niet mogen!

Comment

• About time. Dat heeft nog lang geduurd voordat er actie ondernomen werd.

Comment

• Zoiets kan bij elk merk gebeuren maar zo'n service bij zo'n merk vind ik niet kunnen.
                              Het zou Porsche (US) sieren moesten ze direct ingegrepen hebben.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Zoiets kan bij elk merk gebeuren maar zo'n service bij zo'n merk vind ik niet kunnen.
                                  Het zou Porsche (US) sieren moesten ze direct ingegrepen hebben.
                                  One off case, exceptional,...allemaal goed en wel, maar met al die kwaliteitscontrolesystemen had het nooit zover mogen komen
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Met dank aan de kracht van de sociale media, zonder dat had Porsche die kerel gewoon laten "zwemmen" en voor alles na de garantieperiode zelf laten opdraaien
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                      zonder dat had Porsche die kerel gewoon laten "zwemmen" en voor alles na de garantieperiode zelf laten opdraaien
                                      Denk ik ook ja. Domme commerciële strategie om zich zo laten kennen. Jaar na jaar maken ze meer winst en verkopen ze meer auto's. WTF, dat ze dan ook hun verantwoordelijkheid opnemen als er eens iets verkeerd loopt. Het is ook lang niet de enige 991 met problemen (zie Rennlist edm).
                                      2.0 JTDm

Comment

• Turbo S by JespervdN, on Flickr

Comment

• Comment

Working...
                                          X