Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneen van de 29 959 Sport is afgelopen maand verkocht voor 1,1 miljoen $.
auto is in het Guard red uitgevoerd en heeft nog geen 16k km op de teller.
Exclusief tot en met maar nooit
echt zot van geweest .
Comment
-
Vreemd, er stonden 2j geleden twee zeer mooie 959's met minder dan 10k op te teller te koop rond de 450000€ bij Autosalon Singen en die hebben meer dan een jaar te koop gestaan.
Nu gaan ze richting 1.000.000€.
Toch altijd een van mijn favoriete Porsches geweest. Was zot om zoiets Parijs-Dakar te zien rijden vroeger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVreemd, er stonden 2j geleden twee zeer mooie 959's met minder dan 10k op te teller te koop rond de 450000€ bij Autosalon Singen en die hebben meer dan een jaar te koop gestaan.
Toch altijd een van mijn favoriete Porsches geweest. Was zot om zoiets Parijs-Dakar te zien rijden vroeger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVreemd, er stonden 2j geleden twee zeer mooie 959's met minder dan 10k op te teller te koop rond de 450000€ bij Autosalon Singen en die hebben meer dan een jaar te koop gestaan.
Toch altijd een van mijn favoriete Porsches geweest. Was zot om zoiets Parijs-Dakar te zien rijden vroeger.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenJe bent toch compleet van het padje af als je 1.1 miljoen dollar betaald voor zo'n hok.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenJe bent toch compleet van het padje af als je 1.1 miljoen dollar betaald voor zo'n hok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenJe kunt altijd nog een nier verkopen als het echt nodig is.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenJe bent toch compleet van het padje af als je 1.1 miljoen dollar betaald voor zo'n hok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Mmm m'n porsche's die ik het liefst in m'n garage zou willen hebben
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneen van de 29 959 Sport is afgelopen maand verkocht voor 1,1 miljoen $.
auto is in het Guard red uitgevoerd en heeft nog geen 16k km op de teller.
Vorige maand is er ook een 2.7 RS lightweight verkocht voor meer dan een miljoen
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenLiever 1,1milj voor iets waar ge nog mee kunt rondrijden dan 1,1milj voor een schilderij
Comment
-
Comment