Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vreemd, er stonden 2j geleden twee zeer mooie 959's met minder dan 10k op te teller te koop rond de 450000€ bij Autosalon Singen en die hebben meer dan een jaar te koop gestaan.
Nu gaan ze richting 1.000.000€.
Toch altijd een van mijn favoriete Porsches geweest. Was zot om zoiets Parijs-Dakar te zien rijden vroeger.
Vreemd, er stonden 2j geleden twee zeer mooie 959's met minder dan 10k op te teller te koop rond de 450000€ bij Autosalon Singen en die hebben meer dan een jaar te koop gestaan.
Toch altijd een van mijn favoriete Porsches geweest. Was zot om zoiets Parijs-Dakar te zien rijden vroeger.
Deze van een miljoen is nu wel een sport, slechts 29 van gemaakt, mss daarom dat die zoveel kosten..
Je bent toch compleet van het padje af als je 1.1 miljoen dollar betaald voor zo'n hok.
Voor mensen die al tientallen andere exclusieve wagens van +1,1 miljoen dollar hebben staan is dat waarschijnlijk zakgeld. En die hebben op verschillende plaatsen ter wereld de meeste exclusieve villa's. Waarom dan niet deze even bijkopen. Waarschijnlijk verdwijnt die gewoon in een kelder tussen de lambo's, bugatti's, pagani ...
Comment